25 Şubat 2009 Çarşamba

Feel like a star!?!?


16 yorum:

Digital Sevgi Kelebeği dedi ki...

İnan ki kazayı habe alınca da benim gözüme de o reklam geldi..

Milyon dolarları verdiniz adama ama gerek yokmuş..

Reklamın büyüğünü bugün THY yaptı..

Damlo dedi ki...

bu haberle uyandım. çok acı ya. 9 ölü az değil :(

celibon dedi ki...

bakalım o starı tekrar yukarı kaldırmak için ne yapıcak thy... yeni reklamları ne olcak... bekliyorum.

Defnenin Annesi dedi ki...

Bu haberi seyrettigimde benimde aklima bu reklam panosu geldi... Feel like a star -> in heaven

Adsız dedi ki...

felaket :( cok uzuldum yaaa bende 2 ay icinde yine ucakla gittcem biraz korku basta.... :(

Ful yaprakları dedi ki...

feel like a dead star!

Primarima dedi ki...

Felaket yaa...o müzik kulağımda şu anda, haberlerin arkasına fon müziği yapalardı keşke!

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Kaza haberini görünce benimde aklıma bu reklam ve müziği geldi. Ne kadar acı. Şimdi gerçek birer yıldız oldular gökyüzünde...

Pilli-Cadi dedi ki...

asil bu yorumlar cok aci
ne dediginiz farkinda misiniz bilmiyorum ama farkinda degilsiniz gibi duruyo. agzinizdan cikani kulaginiz duysun biraz.

medyaya öyle bir yansidi ki sanki thy insanlari bilerek öldürmek istedi. bana cok aci gelen de en kötü yorumlarin bizim insanimiz tarafindan yapiliyor olusu. ben haberi hem alman televizyonundan izledim hem türk. aradaki fark cok sasirticiydi. cnntürkte filan izledigim haberleri görünce sok oldum. yok pilotlar egitimsiz miydi yok bilmem ne miydi. kendini kücük gören halk asagilanmaya mahkumdur evet aci ama öyle. siz saniyo musunuz avrupalilarin ucaklari pek bi güzel. öyle saniyosaniz size bi germanwingsle ucmayi öneririm gideceginiz yere kadar ne zaman sarsilacagiz diye diken üstünde oturuyorsunuz. bircok firmanin ucagina bindim en güvenilir ve en yeni ucaklar thy de vardi. bi yabanci bir ülkenin ucagina binin bi de thynin, görün bakalim öyle hassas inisler yapan var mi? bizim pilotlarimiz cok egitimli. öyle ordan gecip atip tutmak cok kolay. cok iyi ucaklar var thyde. ayrica bakimlarinin filan da aksatildigini sanmiyorum öyle medyada söyleyenen herseye agzi acik ayran budalasi gibi bakacaginiza bir kere düsünün nedir ne degildir diye.

sert olmus olabilirim ama öyle.

bir de digital sevgi kelebegi ne demis.
iddaaalar var iddaa ne ya. önce yazmayi ögren sonra gel iddaaalarini savun cok merakliysan. öyle tvde izledigi herseye inanmaz insan. bi oturur düsünür. bakalim hangi serefsiz atiyo böyle sacma sapan iddialari da sizin gibiler de körü körüne baglaniyor. yazik vallahi cok yazik. orda üc tane pilot hayatini kabyetti ya. adamlar ucagi ancak burnunun üzerine indirip o kadar canin kurtulmasini sagladilar ama kendileri hayatlarini kaybettiler. cidden cok yazik size cok

Digital Sevgi Kelebeği dedi ki...

+Pilli-Cadi

THy nin kusurları ile kaptan pilotun yaptığı başarı ile ne alakası var?

Ayrıca sen buralarda ayar vermeden önce uslubunu bir gözden geçirsen fena olmaz..

Madem çok biliyorsun bana bu ölenlerin sorumlusunu hemen göster..

Bir uçat piste 500 mt kala neden düşer?

Hadi anlat o zaman bilelim..

THY kusurludur..

Neden dersen,
"Kimsenin burnu bile kanamadan tahliye edildi uçak" açıklamalarını ben yapmadım..

Neresinden bakarsan bak fiyaskonun önde gidenidir bu olay..

En acısı da, ölenlerin sorumlusu kim?
Kimden hesap sorulacak?

Sana bakarsak, geçiştirmemiz gerekecek..

Evet THY nin yolcuları yıldız gibi hissediyor kendilerini.. emin ol..

Çamurlu tarlalarda gordum o yıldızları..

Ama bunun birde hesabı sorulmalı..

Kimden sorulacaksa..

Pilli-Cadi dedi ki...

digital
üslubum gayet düzgün benim.
bu sekilde konusan insanlara karsi fazla saygi duyamiyorum üzgünüm.

reklam filmiyle bu kazanin ne gibi bir alakasi var? gelecegi görebiliyor musun? ne diyeceklerdi "kaza yaparsa ucaklarimiz biz bu reklami yapmayalim en iyisi" mi diyeceklerdi. hayir ya bir insan bunu anlamiyor olamaz.

kara kutu aciklanmadan nasil bu kadar acimasiz olabiliyor insanlar?
thy'nin kusuru nedir söyleyebilir misin bana? bunu biliyor musun ya da bak daha basit bir soru? thy ne yapmis biliyor musun? reklam filmini mi yapmis hata bu mu yani?
evet cok biliyorum...
eger bir sorumlusu olduguna inaniyorsan bu kazanin o zaman yasamimizda olan herseyin bir sorumlusunu aramaliyiz.

konusmak o kadar bos ki cünkü sen tvde gördügün herseye körü körüne baglanan birisin.

salak sacma bir sekilde tek düsen ucak thyninmis gibi davranmayi kes. öyle birsey yok cünkü. gecen sene de bir ucak düstü bir sürü ölen oldu.

ucak kazalari olabilir hersey olabilir. ama tabii sen o kadar bossun ki medya ne dese inanacaksin. birsey demiyorum daha fazla dedikce dediklerime anlam bicemiyorum. cümlelerin bile cok aci ve cok zavalli...

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Uçağın düşüş sebebiyle ilgili şu anda herşey belirsiz ama bende pilotların yolcuların hayatını kurtarmak için kendi hayatlarını feda ettiğini düşünüyorum. THY'nin suçlanması gereken tek konu ise kazada ölen yada yaralananlar hakkında ailelerine doğru dürüst bir bilgi vermeden o aileleri Hollandaya götürmek ve beceriksizce bir kriz yönetimi yapmaya çalışmak...

Robin Goodfellow dedi ki...

arkadaşlar
yaşanan olay çok üzücü ve çok acı
ne kadar tartışsak burada bir şey değişmeyecek bu yorumlara onay vermemin sebebi herkesin söz hakkına eşit derece sahip olması ama iyice ikili tartışmaya dönüşüyor.
cadıcım ve digital sevgi kelebeği arkadaşlarım lütfen..

Digital Sevgi Kelebeği dedi ki...

Puck,

Çok özür dilerim boyle bir tartışmanın bir tarafı olduğum için..

Ancak bakarsan ilk yorumuma, kaza ile ilgili bir ifadeden çok, THY nin kötü yönde reklamının olduğunu yazdım.. Çünkü THY yönetiminin yaptığı açıklamalar bu şirkete hiç yakışmamıştır..

Lakin bunu "anlayamayanlar",

Kazayı THY yaptırdı gibi bir ifade çıkardılar nasıl olduysa..

Sözlerimin sonuna dek arkasındayım..

Tekrar kusura bakma bu insanlarla tartışmaya burada girdiğim için..

Robin Goodfellow dedi ki...

digital sevgi kelebeği
üzülerek son yorumu kaldırmaya karar verdim çünkü çok tatsız bir duruma geliyor konu.
kusuruma bakmazsın umarım.
sevgiler.

khaos dedi ki...

Sonuçlar belli oldu..
O çok koruduğunuz hava yolu şirketimiz hatalı çıktı..

Evet, Şimdide diyebilirsiniz ki,

"Hollanda makamları sahte rapor hazırladı"

Lakin herşey oyle toz pembe değil..

Gerçekler bazen ağırdır.. Lakin yine de gerçektir..

Ölen insanlar tedbirsizlik ve ihmalden kaybedilmiştir.. Ruhları şad olsun..