17 Ağustos 2009 Pazartesi

Mim (oza)

Damlo beni mimlemiş! Damlo bilmiyor ki ben mim yazmayı pek sevmiyorum. Ama bugün onun doğum günü olduğu içiin ben de bu mimi yazmaya karar verdim hem de seve seve ^_^

1.Neden blog yazarsınız?
Ortaokuldan beri günlük tutarım. Bir sürü şet tıkıştırırdım günlük defterimin içine o güne dair. Sonra internet çıkıp da ben daha çok klavye başında vakit geçirmeye başladıkça blog tutmanın da güzel bir fikir olduğuna kanaat getirdim. Blog yazıyorum çünkü yazmayı ve bunu yayınlamayı seviyorum. İlerde kendi gelişimim adına bir iz bırakmak istiyorum. Böylece belki de 40-50 yaşlarıma geldiğimde o zamandan bu zamana ne kadar yol aldığımı, neleri aştığımı geçirdiğimi görmek istiyorum.

2. Son zamanlarda vakit ayıramadığınız bir uğraş?
Son zamanlarda odama vakit ayıramıyorum. Oysa odamın dekorunu değiştirmek istiyorum, boş çerçevelerimi yeni fotolarla doldurmak istiyorum. Buna hiç zaman ve enerji bulamıyorum.

3. Hayatınızda iyi ki yapmışım dediğiniz 3 şey?
İyi ki O'nu tanımışım.
İyi ki bu işi seçmişim
İyi ki Nancy'yi sahiplenmişim.

4. Mutfakta en sevdiğiniz uğraş?
Mmm. Mutfakla ilgili her şeyi seviyorum. Her çeşit yemek yapmak, yeni tarifler uydurmak, yemek yemek ve mutfağı temizlemek! ( Şaka değil gerçek! Mutfak ve banyo temizlemeye bayılıyorum! )

5. En sevdiğiniz üç yemek?
Üç çok az, seçim yapamam :)

6. Giyim konusunda abarttığınız eşya?
Beyaz tişört. Bir sürü beyaz tişörtüm var. V yakalı, bisiklet yakalı, kollu, kolsuz, yazılı, yazısız bir sürü.

7. Çocuklarınıza nasıl hitap edersiniz?
Çocuğum yok çok şükür. Ama köpeğime "itim" diyorum :)

8. Sizi anlatan bi resim?







4 yorum:

Damlo dedi ki...

ayy unutmuşum mimsavar olduğunu, neyse ki kırmamışsın beni canikom. öpüom bir sürü. Çok güzel bi msjla uyandırdığın için de iki kere bir sürü öpüom :D


mim yok bi daha. ok. anlaştık ;)

lale kunt dedi ki...

ayy ne şekersin sen. o üç şeyin içine nancy'i de koymuş, ben de kuzumu yazmıştım.. güzel şey yav, gerçekten iyi ki almışız di mi?
muck nancy'me kocaman hem de.

Adsız dedi ki...

mutfak ve banyo temizlemeye bayıldığına emin misin? hadi mutfağı bi nebze anlıyorum daa banyo???

Robin Goodfellow dedi ki...

damlo: doğum günü niyetine :D

uyuz cadı:hayvan sahibi olmak gibisi var mı, saf sevgi yumağı bunlar ^_^ nancy kuduruk bir köpek olmasa ben de bir kedi almak isterdim eve :(

gülcan: valla bayılıyorum :D fayans silmek süper zevkli. böyle bir sürü temizlik malzemesini karıştırıp kovaya döküp güzeeelce silmek oh :D