23 Eylül 2009 Çarşamba

Tatilcik


Bayram izniyle yıllık iznimin 3 gününü birleştirince güzel bir mini tatile sahip oldum.
Yaptığım iş, seçtiğim meslek çok zor. Haftada 5 gün (ve cumartesi 11:30 a kadar) sabah 09:00 akşam 18:00 arası her saatin 45 dakikası seans 15 dakikası ara. Bir saat 15 dakikaöğlen yemeği, hoop yine seans. Günde 8 çocuk. 8 Özel çocuk... Bazen , daha ne kadar süreyle bu işi yapabilirim diye kendi kendime düşünüyorum. Daha şimdiden çocuk doğurmaktan korkuyorum, bir gün kendim de öyle olabilirim diye korkuyorum, sevdiğim insanların çocukları için bile korkuyorum. Kendimi resetlemeye ihtiyacım var. Biraz öğretmenlikten çıkmaya ihtiyacım var.
Aslında elimden gelseydi bu tatilde mekan da değiştirecektim ama olmadı. Olsun... Tatil bitene kadar çalışırken yapamadığım şeyleri yapmayı düşünüyorum. Geç vakte kadar uyumak, odamla ilgilenmek, Nancy ile ilgilenmek, tv karşısında pineklemek, gece geç vakte kadar film izlemek, iş düşünmemek vs.
Bu tatilimde, sevgilimden başka kimseyle görüşmeyi düşünmüyorum. Bencilce kendimle meşgulum. Oh !

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ee etkileniyosun tabi ilgilendiğin çcuklardan. ama kendi kendini korkutup durma. unutma korktuğun şeyler bi gün gelir bulur seni. at hepsini kafandan...

A.Ş.K dedi ki...

yaptığın iş gerçekten zor canım, her insanın kolay kolay yapamayacağı işlerden.. o yüzden umarım bu tatil sana çoook ama çoook iyi gelir..

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Puckcum seni o kadar çok takdir ediyorum ki. Ben senin işini sanırım yapamazdım ama bence sen o kadar güçlü bir insansınki herşeyle başa çıkabilirsin. Gülcanın dediği gibi at kafandan kötü düşünceleri. İyi tatiller diliyorum...

Robin Goodfellow dedi ki...

gülcan: zaten ondan da ayrıca korkuyorum, korktuğum şeylerin başıma gelmesinden :(

gofrett:inşallah gofretciğim.

boogie: teşekkür ederim ;) ben de sanırım normal çocukların öğretmeniolamazdım:)