13 Mayıs 2010 Perşembe

Biri beni durdursun !


Önceden, sadece bir şeye ihtiyacım olduğu zaman alışverişe gider, alacağımı alır çıkardım. Hatta bazen üşengeçlikten bişey almazdım.
Ne olduysa, D&R' ın internet sitesinden çok uygun fiyata, üstelik de kapıma servis kitap alabileceğimi öğrendikten sonra oldu. D&R'dan sonra Limango'yu, sonra Markafoni'yi , sonra Trendyol'u keşfettim. Gitti- gidiyor'dan kendime kitap, Lush'ın internet sitesinden arkadaşlarıma hediyeler aldım . Ve bir baktım kredi kartımın limiti son kuruşuna kadar dolmuş ! İnternet başında birşeyler satın almak o kadar zevkli ki her gün illa o sitelere bakılacak, yeni ne gelmişse gözden geçirilecek ve illa birşey alınacak! Ben tüketim bağımlısı oldum yahu !
Gerçi Markafoni'den şikiayetçiyim. Asla ürünü zamanında göndermez, mail attığınızda dalga geçer gibi kopyala yapıştır cevaplar yollar, ısrarla bilgi istediğinizde yine aynı maili atar ama olsun.
Alışveriş merkezlerinden nefret ettiğim için kendime bahaneler yaratıp alışverişe gitmezken, şimdi aslında çok da gerekli olmayan bir sürü eşyam oldu.
Kredi kartı batağına girip de "dünya kadar kart borcumuz var" diyenlere hep içten içe gülerdim ama demek oluyormuş arkadaş.
Bir yıl falan ellemem artık herhalde.

6 yorum:

Damlo dedi ki...

markafoni aptaldır, aldığına pişman eder.

Haydins dedi ki...

Aslında bu markafoni ve benzeri siteler yokken ne güzeldi hayat görmezdik, cazip gelmezdi, almazdık..Ben artık bakmıyorum bile çünkü aklı kalıyor insanın..Evde oturunca da para harcamayayım ya di mi !!
Evet markafoni çok berbat ,1 kere yanlış ürün geldi(Termos istedim kek kalıbı geldi)2-3 kerede ürü kalmamış diyerek para iadesi yaptılar..düzenli çalışmıyorlar..

Fifi Croissant dedi ki...

ben bu yuzden artik internet alisverisini kestim. insan monopoly paralari harciyormus gibi rahat davraniyor, sanki gercekten alisveris yapip borclanmiyoruz da inci-boncuk dagitiyoruz... markofoni vb siteler resmen ki$kirtiyor insani. bir de baktim ihtiyacim olmayan sacma sapan seyler almaya basladim. panikledim. ustune bir de gercek kurk aksesuarli birseyler satmaya basladilar, bahane oldu, ciktim uyelikten.

dnr isine ise hic girmiyorum cunku justify etmesi en kolay alisveris kitap...

allah kurtarsin bacim :)

Robin Goodfellow dedi ki...

haydins: evet hem de nasıl cazip geliyor, almasam bile girip bakıyorum alsam mı diye uzun uzun düşünüyorum zor vazgeçiyorum :/

magissa: haha evet monopoly paraları gibi geliyor gerçekten :D

sağolunuz varolunuz :)

Primarima dedi ki...

Manyak!!Geberticem seni:))

Robin Goodfellow dedi ki...

primarima: :D