27 Haziran 2010 Pazar

Yedikule bekliyoor


Ben artık her ay buradan Yedikule Hayvan barınağı için yardım çağrısı yapacağım. Bu sayfayı izleyen 230 kişi var, 10 tanesi,5 tanesi bile yardım etse kardır diyerek barınağın ihtiyaç listesini yayınlıyorum efenim.


ACİL ESKİ GAZETE,BAYAT EKMEK-KURU VE YAŞ MAMA(KÖPEK-KEDİ)MAKARNA-SÜT-NONSTERİL ELDİVEN
BEŞERİ İLAÇLAR:
TETRADOKS TB-AZİTRO ŞURUP-ASİST TB-ASİST ŞURUP-ULCRAN AMP-DELTACORTİL TB-BEBE VİT ŞURUPLARI
-LARGOPEN TB-SEKROL TB-TEOKAP TB-EPARGRİSEVİT AMP
PET İLAÇLARI:
DIŞ PARAZİT DAMLASI(KENE-PİRE İÇİN)İÇ PARAZİT HAPLARI-ADRENALİN-ATROPİN-KAFEMİN-C VİTAMİNİ AMP-CROME KATGÜT1/5-İPEK İPLİK2/0-VİCRİL 3/0
ANESTESİ İLAÇLARI(ROMPUN VE KETALAR)
TEMİZLİK MALZEMELERİ:
-SIVI BULAŞIK DETERJANI-KOKULU YÜZEY TEMİZLEYİCİ-CİF
DİĞER:
KULUBE-YEMEK TAŞIMAK İÇİN PLASTİK KOVA VE TEKERLEKLİ PLASTİK ÇÖP ARABASI

İlla ki barınağa kadar gitmeye de gerek yok üstelik. 
Bu linkten yardım sayfasına ulaşabilir,
ve
mama ve ihtiyaç listesindeki bazı malzemeleri satın alıp barınağa kargoyla yollayabilirsiniz. 

Şimdiden teşekkür ediyorum.

4 yorum:

Jones dedi ki...

Yedikule değil ama güncel bir uyarı olsun...
Bugün itibariyle pitbull, dogo, tosa ve filaların (tehlikeli köpekler kanununda yer alan köpekler) toplanması gündemde. Üretilmesi ve beslenmesi yasak olduğu için görevliler bu köpekleri sahiplerinden alacakmış. Bilginize...

Robin Goodfellow dedi ki...

jones: kabus gibi, insan müsveddelerinin faturasını hayvancıklara kesiyorlar. bakımeviymiş pehh, kıçımın bakım evi !

allımorlu dedi ki...

barınaktakilere bakıyorlarda bir onlar kalmıştı bakılmadık!!işgüzarlıktan başka bişey değil..
siyasetçilerin kafası zaten nerde bir luzumsuzluk varsa ona çalışır,şaşırmadım doğrusu..

(yorum yorumu)

kimse kusura bakmasında ne zaman bloglarda bir yardım çağrısı olsa herkeste bir sus pus hali oluyor..kimseden çıt çıkmıyor ama sıra rujdu ojeydi bu muhabbetlere gelince ayy senin rujunun rengi neee muhabbetleriyle yorumların cılkı çıkıyor..yardım dediğin nedir ki 2 makarna al git çok mu zor yani di mi..ben şahsen ziyaret ediyorum ve görevimi yapmaya çalıştığım için münferihim..

(post yorumu)

Robin Goodfellow dedi ki...

allımorlu: ee biliyorsun ki bu hayvansevmezlerin genel lafı "sokakta onca aç insan varken bir de hayvanları mı besleyeceğiz, gidin daha fadyalı şeyler yapın"
sanırsın ki yardımdan ölecekler. böyle insanların temsilcisi hükümetten de böyle boktan kararlar beklenir zaten.