24 Eylül 2010 Cuma

Cocker Dehşeti

Benim Nancy iyi hoş bu aralar. Her akşam geziyor falan o yüzden çok mutlu. En sevdiği oyun "topu getir" oyunu değil , Star Wars ve Jaws müzikleri eşliğinde oynadığımız "Vahşi oyun" olduğundan mütevvellit bu oyunu sık sık oynarız.Oyunun sonunda pestili çıkar, dili yana sarkar, kafayı yer.
İşte kare kare cocker dehşeti !
 Bana sataşmış, dişler dışarda. Teslim olmuş görüntüsü içinde bir manyak !





Vahşi ırk! Derhal yasaklanmalı !


 Ve nakavt ! (Hayır boğazını sıkmıyorum)





Sonunda benimle uğraşamayacağını anlayan ve düşmana teslim olan it, en iyisi topla oynamak diye düşünüp topu önüme getirir ve oyun biter.

7 yorum:

aysencifci dedi ki...

Iyy tırstım valla:)))) Evet yasaklanmalı bu VAHŞİ IRK!
Cazibeleri vahşi çünkü!:)))
Çok salaklar ya, o dil dışarda hallerini bilmez miyim? Bizimki top oyununda artık yaşlandığından çabuk yoruluyor, topu önüne alıyor, hırlıyor, vermiyor, o ara dinleniyor, sonra tekrar topu ayağımızın dibine getiriyor oynamak için. Dişlerine bayıldım ne güzel desem Nancy'nin? Bizde feci diş taşı problemi ve bu nedenlede feci ağız kokusu var. Ne yaptıysak geçmedi, denemediğimiz ilaç-jel vs kalmadı. Sizde böyle bir sorun oldu mu?? Yaladık sizi..

Robin Goodfellow dedi ki...

aysenciftci: valla nensi daha 3 yaşında dişleri ondan böyle olabilir. dişine herhangi bir müdahale ettirmiyor geçen fırçalamaya kalktım fırçadan korktu.
Ama kemik alıyoruz her gün kemik kemiriyor. O dişlerine iyi geliyor olabilir.

Kabakulak Kocakulakoğlu dedi ki...

herkes haddini bilsin. Harika bir ders olmuş. insanoğlu olarak sizi tebrik ederiz. Bunun diğer hayvanoğlu hayvanlara da ders niteliğinde olacağını ümit ediyoruz...

rahat yazar dedi ki...

Bu sevimli köpeğin en korkunç hali bu olsa gerek oyunu severler ama şimdi bu fotoğraflara bakıp saldırgan oldukları sanılmasın ben bizimkinin ağzına elimi soksam bile ısırmaz cockerların özelliği zaten bayılıyorlar oyuna. Özellikle top atayım getirsin ya da terlikleri kaçırsın bayılır...

Robin Goodfellow dedi ki...

kabakulak: faydam olduysa ne mutlu bana, size, itlere .

rahat yazar: terlik kaçırıp yatağa getiriyor bir de ya

Noni dedi ki...

Anaaa dişlere bak :)
O dişlerin beni hart diye ısırdığını düşündüm de uyyyy ne acır ha :)
Ama ağzı kapalıyken çok tatlı bir yavrucak yerşm onu :)

Sagır Kedi dedi ki...

Anaamm dehşettt imza toplayak köpişi rehabilite edekk:PppPpp Şaka bir yana maşallah diyorummm oyununuz bozulmasın:)))