30 Aralık 2010 Perşembe

Evsım



Şimdi bloglarda moda, yeni yıl kararlarını yazmak, "2010'un son postunu" atmak, evde kurdukları ağaçlarının fotosunu çekip sayfasına koymak falan. Ben de aslında  "son post " yazmayayım diyordum ama, amaan aynı bokun soyuyuz neticede diye yazdım gitti. Nancy yeni yıla regl döneminde giriyor, dolayısıyla huysuz ve gergin, bütün yıl huysuz olmaz inşallah.
Arkadaşlarımızı çağırdık, yatacak yerimiz yok, 3 çift ve bir tek tabanca ayrıca 2 de itten oluşan kişileriz ve 2 tane çift kişilik yatacak yer var, 2 yastık, tek yorgan ve bir de minik polar battaniye var. 4 kişilik masamız, 6 sandalyemiz var beheyyy ! Olsun , eğlencesi burada, artık kim nereye atarsa kendini orada yatar, itler dahil !
Yılbaşından sonra da yapacak işlerimiz var. Telaşlı heyecanlı işler. Seneler geçiyor, büyümenin getirdiği şeylerden birini daha yaşamaya hazırlanıyorum şimdi. Tuhaf bir duygu, sanki oyun gibi geliyor bazen. Aman öyle olsun zaten,strese gerek yok.
Yeni yıl kararlarım yok, öyle "yihuu yeni yıl geliyor yihuuu 365 gün geçti ve hala yaşıyoruuzz" türü sevinmeler bana göre değil, sene hanesinde bir numara büyük yazacağız diye tantanaya gerek yok, maksat dostlarla bir arada olmaksa eh bu da bahanesi olsun. 

3 yorum:

elif ada dedi ki...

Dünya tatlısı "itinle" sana kucak dolusu sevgiler gönderiyoruz. Nice sağlıklı ve mutlu yıllara.Ya böyle bir varlıkla çam ağacı resmine ne hacet

rahat yazar dedi ki...

Nice mutlu yıllara. Nancy huysuzken de tatlı:)

Robin Goodfellow dedi ki...

elif ada: sizlere de efe bey ve ada hanımla sağlıklı ve mutlu mutlu yıllar ^^

rahat yazar: zaten o tatlılığı olmasa aah ah :)