29 Haziran 2011 Çarşamba

Yeni hayat



Yeni hayatım aşağı yukarı şöyle geçiyor:
Sabah uyana-kahvaltı-giyinme- Call Of Duty oynama ve işe gitme
Eve gelme- yemek- Cod oynama uyuma

Yeni evlilerin her daim oynaştığını düşünen arkadaşlar. Diğerlerini bilemem ama içiniz çok fesat. Evlendiğimizden beri bir imadır gidiyor. Balayının nasıl geçtiğini soran patronuma bile meram anlatırken alı al moru mor oluyorum.
"çok güzeldi" ,"ilk akşam çok ateşlendim", "odadan hiç çıkmadım", "hep halsizim" , "doyamadık valla". Şimdi normalde bunlar normal cümleler aslında. Ama ben yeni evli olduğum için bir seks fikri hep kafada beliriyor. Aslınd aolay gerçekten öyle. İlk gece fasıldan dönüşte bir titreme bir ateş, sanırsın hummaya tutuldum. Ertesi gün uçağa nasıl bindim otele nasıl girdim kendimi nasıl yatağa attım bir ben bir de Allah biliyor. Balayı dönüşünde kesintisiz iki hafta başım ağrıdı, tansiyonum hep düşüktü ve başım dönüyordu. Her boktan şüphelendim. Bir ara tümör var sandım, bir ara biri büyü yaptı bile sandım düşün artık Daha bu hafta sağlıklı ve iyiyim. Ne oldu bana bilmem. Her akşam ama her akşam migrenim tuttu. Ağrı bu hafta geldiği gibi de gitti oh.
İnsanımız bir garip. E biz zaten Uzi ile haftanın 3 gününü birlikte geçiriyorduk. Ben ona gidiyordum kalıyordum. Şimdi 7 gün ordayım. Yani burda. Bir gün önce bunlar anormal karşılanırken şimdi evlenince "namusun kurtulmuş" oldu ve bazı tiplerin gözünde o.pudan evliye terfi ettim. Bir imza neler değiştiriyor içimizdeki pislik hariç. Ne ikiyüzlü bir tutum.
Neyse. Yatıyoruz Cod kalkıyoruz Cod. Ben kendimi oyun bağımlısı bilirdim , şimdi Uzi ile oyun bağımlısıyız sonumuz hayırolsun. Kıllı vahşi köpeğim Nancy de bizimle. Annemin yoğun alma ısrarına karşılık yanıma aldım. İtin yeri sahibinin yanıdır dostum. Bir maraz da çıkarmadı, mutlu mesut bizimle.
Bu ilkokul tarzı "bu yazı nasıl geçirdim" temalı kompozisyonumu burda keser, esenlikler dilerim.

13 yorum:

Haydins dedi ki...

Teşhisi koyuyorum; Nazar değmiş sana şekerim!!

Piggyto dedi ki...

Insanların dun aksam x'de kaldim dedigimdeki bakislarindan nefret ediyorum bende. ya kardesim sananeeee, sana mi kaldi benim ne yaptigim allah allah.. Neyse hayirli olsun ''evli'' sifatin=)

miracsaral dedi ki...

Ben de Call of Duty bağımlısıyım ya, her versiyonunun single ya da multiplayer fark etmez. Resmen bambaşka bir dünya, seni hikayenin ortasına bırakıyor, adrenalin, dopomin ne varsa salgılatıyor. Muazzamdır.

Adsız dedi ki...

:)) çok tatlısın yaa..

call of duty'i merak ettim. fırsat bulunca bi oynasam mı ben de?

Robin Goodfellow dedi ki...

haydins: olabilir mi acep, kurşun mu döktürsem :)

banu: sana de demek istiyordum ben de onlara hatta bi yazı bile yazdım buraya "mezhebim geniş " diye :D

hiçkimse: oyun manyaklığı sınır tanımaz :)

gülcan: ah keşke fırsat bulabilsen de oynasan dehşet !

Bukle dedi ki...

Valla Ayşegül, hiç kimsenin dediğine pabuç bırakmadın, hayatını, ilişkini, düğününü kendin istediğin gibi, mantığına en uygun haliyle yaptın. Çoğumuz senin gibi değiliz. Helal olsun diyorum. İçimden zaten diyorum, dışardan da diyim :)

Gelinler nedense hep hasta oluyor. Nazar olabilir bence de. Stres ve gerginliğin bir anda bitmesi de olabilir.. Daha iyi olmana çok sevindim canım. Evlilik korkularımı senin yazılarınla bitireceğim inşallah :)

Robin Goodfellow dedi ki...

bukle: bu konularda kendi isteklerin doğrultusunda gitmezsen kanımca seni pişmanlıklar bekler çünkü aklında hep kendi bildiğini yapsaydın nasıl olurdu kısmı kalır.
evlilik güzel birşey , gereğinden fazla ağırlık vermemek gerekir neticede yasal izinle aynı evde oturan ve bu izinle fingirdeen sevgilileriz.

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

balayimizin ikinci gunu benim dogum gunumdu. gunduz ve gece neredeyse kimse aramadi. gecenin sonunda uc bes kisi mesaj atti. Sebepleri de, balayinda rahatsiz etmemekmis. nasil dellenmistim. "balayindayiz diye tavsan miyiz biz kardesim, surekli seviscek miyiz?" diye cikismistim. cok amerikan filmi seyrediyorlar, vallahi coook :)

bu arada sevdiginle yeni hayatin hayirli ugurlu olsun. kocamaaan bir omru itis tepis ve mutlu gecirirsiniz insallah :)

Robin Goodfellow dedi ki...

frambuazlı ruh pastasıyım: milletimiz ancak evlenince birbirine dokunabildiği için aç durumda olduğu için öyle sanıyorlar tabi. :)
çok teşekkürler bu arada :)

aysencifci dedi ki...

Amaniinnn işte bizim Robin gene gerçekleri döktürmüş:) Hele dur, az zaman geçsin, artık ohooo ne laçkalıklar olacak Uzi ile göreceksin. Dahası hiç "ne oluyoruz lan" durumu da olmayacak.Ömür boyu bu huzurunuz, ağzınızın tadı bozulmasın. Nancy'yi yalar Potuk, bizde öperiz sizi.

Robin Goodfellow dedi ki...

aysencifci: ah ama biz hep "sevgili " kalacağız hahah :D

Noni dedi ki...

Ayyy çok tatlısın canım ama maalesef bazı bağnaz düşüncelerde evlenince birden herşey namuslu oluyor, kabul görüyor sen onlara bakma canım Uzinle güzel günlerin tadını çıkart!

Robin Goodfellow dedi ki...

Noni: devlet desteğiyle yasal fingirdeme hakkınıı aldım toplum beni kabul etti Noni :)