19 Temmuz 2011 Salı

Umut


Şimdi Begonvilli Ev'de gördüm.
Bu canım köpek Antalya'da ormanda bi5tkin bir halde yatarken bulunmuş. Hayvancağız hem hasta hem de açlık ve susuzluktan mahvolmuş. Hemen bir "insan" tarafından kucaklanıp kliniğe götürülmüş. Şu an tedavisi sürüyor. Masrafları için desteğe ihtiyaç var. Ayrıca iyileştikten sonra da bir yuvaya gitse ne güzel olur.


not: Şimdi öğrendim ki tedavi masrafı için gereken para toplanmış, sıra ev bulmaya geldi. Ama ben yine de Haysev'e destek olmak isteyenler için hesap numarasını yayınlıyorum. Umut için olmasa bile eminim bu bağışın gideceği yavrucuklar vardır.


HaySev Derneği'ne bağış yapmak isteyen üyelerimiz için hesap numaramız:
Banka: Ziraat Bankası
Şube : Çankaya (798)
Hesap Sahibi: Hayvansevenler Derneği (Haysev)
Hesap No: 56997864-5002
IBAN : TR77 0001 0007 9856 9978 6450 02

2 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Çok teşekkür ederim duyarlı yaklaşımınız için. Kendi sayfamdaki yorumlara yanıt olarak yazmıştım ama gözünüzden kaçmış olmalı. Umut için gerekli para tamamlandı. Şimdi iyileşip yuva bulması için uğraşıyoruz.

Robin Goodfellow dedi ki...

begonvilli ev: aa bu güzel haber gözümden kaçmış demek ki, inşallah ennn kısa zamanda sağlığına canlılığına kavuşur ve bir ömür mutlu olacağı evini bulur.
ben teşekkür ederim.