22 Haziran 2012 Cuma

Akrep değil, örümcek değil çıyandır o

Geçen yıllarda evde akrep çıkması olayı yaşamış, uzun süre gözümü yerlerden ayırmaz olmuştum. Geçtiğimiz akşam banyo paspasında sülün gibi uzanmış olan bu arkadaşı  görünce geçmişe korkunç bir dönüş yaşadım. Hayvan da hayvan değil canavar ! Normalde evde gördüğümüz örümcektir, efenim çok bacaklı değişik böcek elemalardır tipleri öldürmeyiz, peçeteyle falan alıp camdan aşağı sallandırırız. Ama arkadaş bu da çıyan ya! Görünce kendimden beklenmeyecek hareketler yaptım. Uzi'ye "bu evdeyken ben yaşayamam" dedim :D Topuklu ayakkabının toğuğuyla pekmezini akıtmak suretiyle öldürdük yaratığı. Biz yine şanslıyız. Milletin yatağında çıkmış,tavandan üzerine düşmüş, bacağına tırmanmış. Oyy düşünmek bile feci yapıyor.
Eh şimdi yine yollara baka baka evde dolanacağız mahkum. Bir daha karşımıza çıkarma yarabbim yaaav.

Yaşam hakkına sonuna kadar saygı ama üzgünüm sevgili çıyan seni kendi yoluna bırakamazdım.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bakıcının evinde akrep çıkacak, duvara tırmanacak, oradan kızımın üstüne düşecek birinci senaryom. Yerde bulup (küçük olanını) ağzına atacak da ikinci senaryom. Ama bu seninki beni kesin paranoyak yapacak. Artık evlere de giremiycem herhalde. geçmiş olsun. Ben olsam bomba etkisi yapardı ve 10 mt. geriye sıçrardım. İnşallah hiçbirimiz karşılaşmayız.