16 Ocak 2013 Çarşamba

Amour


Uzun yıllardır evli olan çiftimizden kadın felç geçiriyor ve tam Haneke tarzıyla olaylar devam ediyor. Sakince, sessizce süründürüyor film seni, içini acıyla dolduruyor, sorgulamalarla baş başa bırakıyor.
Filmin adının aşk (sevgi) olması ne kadar manidar. Film boyunca ben "aşk"ı gerçekten hissettim. Diğer hollywood filmlerinde izlediklerimiz aşk değil de işte bu gerçek aşktı bana göre. Bir insanın hayatta (dolu dolu anlamıyla) eşi için neler yapabileceği yalnı bir şekilde izleyiciye anlatıldı.
Çok beğendim, çok dertlendim.
Mutlaka izleyin.

2 yorum:

MERVE dedi ki...

sıkılmadan izledim..
aslında böyle yavaş filmler beni boğar , ama filmi değil de kendi geleceğimi izler gibi izledim.. yaşlılık eninde sonunda kapımızı çalacak, şansımız varsa güzel bir evlilikle güzel eşlerle karşılarız onu..

Robin Goodfellow dedi ki...

merve sevim: ben o hale gelerek yavaş yavaş ölmek yok olmaktansa genç ölmek isterdim. böylesi çok zor :(