24 Eylül 2013 Salı

Dersimiz Matematik

Matematik özürlüyüm. Kesinlikle sayısal zekam sıfır. Yani basit hesaplarda bile hata veriyorum boş boş bakıyorum o derece. Hiç bir zaman sevmedim, sevmediğim için de üzerinde düşünmedim . Ama öğrenmeye mecbur kaldım sınavlar yüzünden. Gerçi çoklu zeka kuramına göre zaten herkesin başarılı olduğu başarısız olduğu alanalr mevcut. Ben kendi adıma görsel , sözel , yaratıcılık alanlarında daha iyi olduğumu biliyorum.
Düşünüyorum da ben öğrenciyken de böyleydim. Daha ilk sınıftan itibaren öğretmenim de sağolsun matematiği sevmemem için elinden geleni yaptı.Keşke bizimkiler özel ders falan aldırsalardı da bana sevdirecek birisi olsaydı bari diye düşünüyorum.
Gerçi artık şimdiki çocukları sadece özel dersle kurtarabilen anne babalara helal olsun. O kadar ders programları yüklü ve sınavları çok ki nasıl yetişecekler allah kerim.
Bu sebeple size matematik özel ders sitesi olan Matematik Böyle Fullenir adlı siteyi tanıtacağım. İsterseniz çocuğunuza klasik özel ders aldırabilir, online ders aldırabilir, örnek soru çözümleri videolarına bakabilir, paket üyelik satın alıp komple destek aldırabilirsiniz.

4 yorum:

Kitapsız Kedi dedi ki...

Al benden de o kadar. Ama inan bana özel ders de alsan kafa basmadı mı basmıyor. Ben özel ders almıştım üniversiteye hazırlanırken. 4 net çıkardım, düşünebiliyor musun. O da zaten dört işlemle yapabileceğin tarzda sorulardı. Durumu senden vahim olanlar da var yani :D

Robin Goodfellow dedi ki...

bana matematiği sevdirecek biri olsaydı bu işi kıvırabilirdim belki. belki de dediğiniz gibi basmayınca basmıyor. çoklu zeka işte :P

rahat yazar dedi ki...

kimisi de matematik sever, sözel Türkçe gibi derslerden nefret eder ben ikisiyle de ilgiliyim:)

Robin Goodfellow dedi ki...

işte hepsi çoklu zeka :)