4 Eylül 2007 Salı

amelie

Şu anda Amelie filmi var tv8 de.Dün kutulardan bahsederken Ameile'nin banyosunda bulduğu kutuyu gördüm ve hatırladım.O teneke paslı kutular nedense bende hep bir merak uyandırmıştır.Vasfiye yengemde öyle yuvarlak teneke bir hanımeller kutusu vardı,anneannemde de vardı değişik bir tane.İçinde iğneler,tarak,iplik,makas gibi tuhafiyeler vardı.Ama ben o teneke kutuyu çok severdim hala hatırlarım o metalik kokuyu.
Bir de nedense hayalet resimleri çizmeyi severdim her yaptığım resimde mistik bir öğe olurdu.Mesela annemi çiziyorum arkasında telefonla konuşan bir hayalet çizerdim.Veya koltukta oturan bir çift çizerdim arasında ya da arkalarında bir hayalet olurdu.Ve şimdi aklıma geldi onda da telefon olurdu nedense.
Bugün duş perdesi için aldığımız boruyu nalbura götürdüm bir parçası eksikti,onlarda yokmuş.Yine göründü koçtaş yolları.Bakalım parçayı alınca takabilecekmiyim.
Gittim ...

Hiç yorum yok: