5 Aralık 2009 Cumartesi

İzlememeli - Okumalı


Ben adam olmam! Daha önce Exorcism of Emily Rose adlı filmi izlemiş, akabinde onunla ilgili gece gece araştırma yapmış, gerçek bir olayı anlattığını görmüş, fotoları incelemiş ses kayıtlarını dinlemiş ve gecelerce uyuyamamış ve bir daha bu tür filmler izlemeyeceğime, izlesem de hakkındaki şeyleri okumayacağıma dair kendime söz vermiştim.
Ama bir süredir altyazısını beklediğim filmin altyazısının çıktığını görür görmez neden atladım bilmiyorum. Neden Ekşisözlük'te, diğer sitelerde filmle ilgili yazıları okudum bilmiyorum. Ama ne yaptım ettim bu tür şeylerden hoşlanmayan sevgilimi de ikna ettim ve onunla birlikte dün gece Paranormal Activity filmini izledim! İyi bok yedim !
Bir de ben filmle ilgili yazıp meraklandırmayacağım, ben ettim siz etmeyin!
Ha tabi benim şu an en çok korktuğum ama en sevdiğim korku filmim oldu, filme bayıldım ama altıma da ettim.
Daha önce bu yazımda belirttiğim gibi bu tür paranormal şeylere ilgim var. O yüzden ayrı bir zevkle izledim. Ama diyorum ya iyi bok yedim!
Bir de güzel bir yazı haberi vereyim dedim:
Çocukluğum ne de güzel geçti! Bununla ilgili bir sürü yazı yazdım. Ama bizim bayırla ilgili en güzel yazıyı bizim Şebo yazdı.
Buradan


Kısacası; filmi izlememli ama Şebo'nun yazısını okumalı.

15 yorum:

Hayalet dedi ki...

Valla son yıllarda izlediğim en iyi gerçekçi düşünceler içeren korku filmi. Paranormaliteyi zorluyor. Argo tabiriyle tırsınç denilebilir :)

Robin Goodfellow dedi ki...

hayalet: hem de ne tırsınç :D

Adsız dedi ki...

ben bu filmi gece 3 de ve de evde tek başına izledim ve ukalalık olarak görme robincim korkmadım hiç:) sebebi ise belki gerçek bi çekim gibi lanse edilip daha sonra yönetmenin yaptığı açıklayamı okumamdı sanırım.. sevgiler...

Robin Goodfellow dedi ki...

nalan: ben önce film hakkında yazılanları okudum, o yüzden film olduğunu bilyordum, bir de bu tür paranormal şeylerden çok etkilenirim ondan sebep çok korktum :)

Damlo dedi ki...

ahah

mermaid dedi ki...

film indi deliler gibi alt yazı arıyorum ben! nerden bulduuuun!

meltem dedi ki...

buldum işte:)

mermaid dedi ki...

buldum:) tutmayın beni:)

Robin Goodfellow dedi ki...

mermaid ve meltem aferiz size, gece korkarsanız beni aramayın :D
mermaid altyazıyı divxplanet.com dan bulabilirsin.

Adsız dedi ki...

yapamam izleyemem iki parmak arasındanda zevki çıkmıyorki bu filmlerin:)

Robin Goodfellow dedi ki...

asyaselda :D ahah valla öyle,bundan böyle korktuğum filmlere "iki parmak arası" filmleri diyeceğim bayıldım buna :D

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

ömrümde gördüğüm en dandik film olması acayip canımı sıktı. sadece zaman kaybı olduğunu düşünüyorum. özellikle insanların film hakkındaki söyledikleri korsan kopyalarının yayınlandığı sitelerde türkiye'de yasaklanan film diye bahsedilmesi -gerçekten yasaklandımı bilmiyorum- büyük beklentilerimin olmasına sebep olmuş olabilir ama olduğum yerde gerileyim sokakda yürürken arkama bakmalıyım diye düşünen kişiler uzak doğu filmlerini izlemeliler.

Robin Goodfellow dedi ki...

sürüden ayrılan koyun: adınzın hakkını veriyorsuz neyse ki :) benim bir kaç arkadaşım da beğenmedi filmi bu mu dediler bana. beğeni meselesi. ben beğenirim sen beğenmezsin , sana bişey ifade etmez bana eder. ben gerildim.

Stil Direktoru dedi ki...

Ben geceleri uykumda konuştuğum için izledim filmi o ayaklardan çekme sahnesinden öldüm resmen

Robin Goodfellow dedi ki...

stil direktörü: ya sorma :S aklıma geldikçe (özellikle geceleri) ürperiyorum :S