28 Mart 2010 Pazar

Taraf

Bi gün mutlaka görüşelim
Bi gün şuraya gidelim
Aaa seni ben götürürüm
Bi gün bize de gelin
Arayı fazla açmayalım
Kendine iyi bak
Kendine iyi davran ( buna ayrıca kılım)
Ne kadar çok laf olsun diye söylediğimiz söz var.
Okuduğum bir kitapta İran'da bundan Taraf diye bahsedildiğini okumuştum. Laf olsun diye verilmiş söz.
Ben de yapıyorum bunu bazen, alışmışız işte.
Ama sinir bozucu bir durum. Bir keresinde netten birisiyle tanışmıştım. Mutlaka görüşelim ay mutlaka görüşelim deyip duruyordu. Bir gün dedim görüşelim. Kız da ses yok ık mık tısss pısss. O zaman ne buluşalım diyorsun.
Çocukken de böyle olurdu. Mesela bir yere misafirliğe gideriz. Ev sahibi der ki ay şuraları gezdirelim size , falanca yerde lunapark var. Beklersin ki gün gelsin seni götürsünler.
Mesela işyerine bir kadın gelmişti öğretmen. Biz havuçlu kekten bahsederken aa ben size yaparım yarın getiririm dedi. O yarın her gün ertelendi. Kadın işten ayrıldı hala kek yok öyle diyeyim ben size. O zaman niye kendini öne atıp beni gün be gün kek hayalleriyle oyalıyorsun, niye middesel duygularımla oynuyorsun kadın?

Ya bu yemekteyiz programına taktım ben. Kızkar pek bir naifler özellikle. Onu yiyemiyorum ben mideme dokunuyo, bunu yiyemiyorum alerjim var, maydanoza bakamıyorum kafam kaşınıyor, limona dayanamıyorum bayılıyorum. Ay tabakta kara bişey var, ay bardakta dudak izi var, ay peçeteler böyle mi olur. Bunlar neyle besleniyor abi. Evlerinde böyle sofralarda mı yiyorlar?
Ne kadar nazenin herkes.

12 yorum:

cemo dedi ki...

Nazenin falan değiller ekran karşısında oynuyorlar resmen...

Damlo dedi ki...

onlar sadrazamın sol bileği aslında

Mimmi dedi ki...

hehe bize gelsinler o ablalar puck'ımcım :D
aa şu tabaktaki ne?
hmm nancy kılı olmaz bişi ye canım

sıkıyorsa yemesin yani :D
evet karar verdim katılıcam yarışmaya :) birinci olmazsam neyim
bu arada bi ara görüşelim şekerim :P

Robin Goodfellow dedi ki...

cemo: bence içlerinde doğal olarak da bi uyuzluk var diye düşünüyorum.

damlo: güzel tanım.

şinaslı kafiye: bir önceki posttaki ablayla birlikte gelisnler size hahahah

rahat yazar dedi ki...

Evet şu "laf olsun diye söylenen sözler" konusu üzerine yazı yazabilirmişim ben de:) O sözcük örnekleri çoğaltılabilir. "Kendine iyi bak" çok kullanılıyor.

Robin Goodfellow dedi ki...

rahat yazar: örnekler çoğaltılabilir :D

Euphoric dedi ki...

"Taraf" Tahranın Damları'nda geçiyordu değil mi?
Çok sevmiştim o kitabı
Yazına da bayıldım çok eğlenceli :):)
Yemekteyizde "Ananas suyu var mıııııı, hazmı kolaylaştırıyoo daaa" diyen tiplere hastayım ben de.
10 sene önce ananas görse tanımazdı, şimdi bebekliğinden beri ananas suyu eşliğinde yemek yermiş gibi... Ne ara bağımlı olduyssa artık :)

Sevgiler..

Robin Goodfellow dedi ki...

karakedi: Taraf'ı Kızım Olmadan Asla adlı kitapta okumuştum aslında. Ama o dediğiniz kitap güzelse onu da listeme ekleyeyim.

Euphoric dedi ki...

Tahran'ın Damları'nı ben bayılarak okudum, şiddetle tavsiye ediyorum :)
"Bin Muhteşem Güneş" tadındaydı.

Robin Goodfellow dedi ki...

karakedi: vaay o kitaba bayılmıştım, o halde bunu da severek okurum gibi geliyor. teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

Ne olursa olsun, ister evlat başını yesin, yine de her isteyene nasip olsun.

Euphoric dedi ki...

Rica ederim :) Keyifli okumalar diliyorum o halde!