23 Temmuz 2010 Cuma

Yedikule bekliyor

Bu ayın çağrısını da yapalım, Yedikule hayvan barınağı'na yardımımızı yapalım. 
Bu ay İstanbul sakinlerinin tatile gitmesiyle beraber barınak ziyaretlerinde azalma olmuş. Madem öyle oturudğumuz yerden de yardım gönderebiliriz.
Yardım etmek için:

Bu linkten yardım sayfasına ulaşabilir,
ve
mama ve ihtiyaç listesindeki bazı malzemeleri satın alıp barınağa kargoyla yollayabilirsiniz.

Şimdiden teşekkürler ediyorum.

Acil ihtiyaçlar:

ACİL İHTİYAÇLARIMIZ
MAKARNA-SÜT-BİSKÜVİ -ESKİ GAZETE-BATTANİYE-YORGAN-TETRADOKS TB-ULCRAN AMP-LİBAVİT K-ASİST TB-CEFAZOL AMP-İESİLİN 800.İ.Ü AMP-BEBE VİT ŞURUBU-BEMİKS-BECOZMY C TB-DEPOMEDROL AMP-2LİK-5LİK ENJ-SARI-PEMBE ANJİOCAT-YÜZEY TEMİZLEYİCİ(KREM-SIVI)ÇAMAŞIR MAKİNASI DETERJANI-YUMUŞATICISI
KAĞIT HAVLU-KAĞIT PEÇETE-DOMESTOS ÇAMAŞIR SUYU-ALKOL 1LT-BETADİNE SOLÜSYON-CİLT TEMİZLEYİCİ SOLÜSYON-ZEFİRAN-GAZLI BEZ-PAMUK-STERİL ELDİVEN 7 NO7.5 NO.
         KÖPEK VE KEDİ KURU VE YAŞ MAMA -KEDİ KUMU-KULUBE-YAĞMURLUK-ÇİZME-BATTAL BOY ÇÖP POŞETİ-BÜYÜK BOY PLASTİK KOVA(YEMEK ARTIKLARI TAŞIMAK İÇİN)NON STERİL ELDİVEN-KAĞIT HAVLU-ISLAK MENDİL-     

2 yorum:

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

Merhabalar,
Adresi aldım, listemi bastım haftasonu paketimi hazırlayıp yolluyorum.
Bu güzel yardıma da önayak olduğunuz için ayrıca teşekkürler :)
Sevgiler
Sıla

Robin Goodfellow dedi ki...

tombul peri-sıla: harikasınız çok teşekkürler .