20 Ekim 2010 Çarşamba

Kahvaltı

Bazen bir şeye taktı mı feci takıyorum Bu aralar da , erken kalkmaya ve kahvaltı etmeye taktım. Aslında ben her sabah işe giderken kahvaltı edip keyif yapmaya özen gösterirdim ama bu aralar resmen sabah erken kalkmak için bir an önce yatağa girmeye çalışıyorum. Sevgiliyle buluşma hevesi gibi birşey.Ne olduysa, geçenlerde markete gidip kaymak almamla birlikte oldu.Evden çıkmadan 1,5 saat önce kalkıyorum.  İtle ilgilenip hemen çayımın suyunu koyuyorum, tereyağını dolaptan çıkartıyorum, o sırada yüzümü jelle yıkıyorum tonik monik derken su kaynıyor. Sonra gönlüme göre ister tost, ister omlet, ister yumurtalı ekmek, sosis mosis artık ne varsa tepsiye koyuyorum. Çayımı da (sallama çay canım o kadar değilim henüz) alıp bilgisayarın karşısında geçiyorum. Bir güzel zıkkımlanıyorum. geriye kalıyor 45 dk. Hemen tepsimi mutfağa götürüp toparlayıp diş fırçalama vs işlerimi hallediyorum ve doğru yatağa koşuyorum. Yatağımda yattığım yerden dizidir filmdir elimde ne varsa izliyorum. En son yataktan kalkıp giyinip evden çıkıyorum. Makyajımı okulda yapıyorum, nete okulda sınıfta giriyorum haberlere bakıyorum vs.
Sırf bu kahvaltı seansı için sabahları iple çekiyorum. Uyandığımda her yer alacakaranlık oluyor o kadar güzel ki. Hemen camı açıyorum, sokakta tek tük sesler oluyor onları dinliyorum. Güne böyle başlamak süper oluyor.  Önceki işyerimdeyken Uzi ile çıkış saatlerimiz uyuyordu ve bu kahvaltı olaylaırnı onunla da yapıyorduk. Şimdi uymuyor ama yine de uydurmaya çalışıyoruz.
Hedefim 6 buçuk gibi kalkıp iti dışarda gezdirmek falan ama henüz yapamadım.
Kafayı yedim galiba.
İt fotosunun konuyla ilgisi ne demeyin lütfen it de bana kahvaltı seanslarında eşlik ediyor.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

gençkende kahvaltı etmezdim apar topar giderdim evlendim çoluk çocuk sahibi oldum yine son dakika hazırlanıyor ojelerimi servis beklerken sürüyor kahvaltıyı da simit ile okulda yapıyorum...
özendim bak şimdi

hemera-nyks dedi ki...

kalkabiliyorsan ne mutlu sana :)

Jones dedi ki...

Ben yarım saat-bazen de 20 dk önce kalkıyorum. Yüzümü gözümü yıkayıp, giyinip çıkıyorum o kadar sürede. Hatta yarım saat önce kalkarsam 5 dakikam falan arttığı için facebooka vs bakıyorum.
Okula giderken de kahvaltı etmezdim. Hiç kahvaltı için erken kalkamam valla :D

Robin Goodfellow dedi ki...

asyaselda: aa olmadı şimdi , bak bi kere dene bak ne güzel olacak erkenden güna başlamak süper.tenin adın ney'de seninle kalksın ama :D

hemera-nyks: hem de saat çalmadan kalkıyorum. var bir baykuşluk.

jones: yok abi öyle midem bulanıyor benim, yolda gözüm kararıyor açlıktan sersemlikten.

agzı bozuk düşmanı dedi ki...

Sn.Robin,
Begonvilli ev'de yanıtınızı okudum,benim bloğum daha yeni açıldı,elbetteki daha tamamlanmış değil ve bence bilmeden insanların üzerine gelmeyin lütfen.
Ben,huzurevlerindeki insanlarla sokak hayvanlarının yalnızlıklarına değinmek istedim,toplumun her iki unsura da duygusuzca yaklaşımı yüzünden...
İyice okuyun yazılanları ve lütfen sonra fikir beyan edin.
İlginize teşekkür ederim..
Saygılarımla...

Robin Goodfellow dedi ki...

agzıbozukdusmanı: sayfama hoşgeldiniz
bilmeden insanlaırn üzerine gidenin siz olduğunuzu düşünüyourm ben de, nereden biliyorsunuz o bloguns ahibinin bahsettiğiniz konuda duyarlı olmadığıını, herkes tek bir konuda duyarlı olmak durumunda mı, hayvan besleyen onlara merhamet eden huzurevine gitmez mi mesela. buyurun siz yazın sizi de alkışlayalım. insanların sayfasına girip eleştirmek çok kolay olsa gerek.
bu sayfa kişisel sayfalarımız kaldı ki diledğimiiz yazarız, beğenmeyen için çarpı işareti yukarda.

Mimmi dedi ki...

foto süper : )
şnorkelli nensi :D
7yi 9geçe kalkıp 21 geçe servise biniyorum
kahvaltı mi? en son ilkokulda kahvaltı yapmadan evden çıkmamıştım : (
Ay evet biliyorum çok önemli ama terzi ve sökük olayı işte : )