31 Mart 2011 Perşembe

Dükkan kapalıyken

Bir sürü Dns numarası denememe rağmen rahat bir şekilde bloglara giremedim, girebildiklerime yorum yazamadım, hatta yorum yazamadığım için deli olduğum yazılar okudum çıldırdım.
Ben de dükkan kapalıyken sessiz izleyici oldum ne yapayım. Bol bol Hell's Kitchen izledim, eski filmlerimi karıştırdım kaybettiklerim olduğunu görüp kızdım, yeni kitaplar aldım, tatil hayali kurdum, aylardır bitli bir şekilde aldığım öğrenciyle ilgili isyan bayranğını çektim (sonuç: artık bit rozetim var ) , Markafoni'den yollanan "indirim çekiniz var" mailine güzelce sövdüm,kendime başka iş hayalleri kurdum, kuaföre gittim ve hayatımda ilk kez kuaför saçımı kesmek istemedi, bir kaç santim bile önemli olur "gelin başı" yaparken dedi heleleleeyyy dedim ne başı yaaa, ama kadın BİR KERE OLUYOR ekibinden olduğu için uzatmadım saçlarım öyle pırasa gibi kaldı, ben de bunun üzerine boyamak istedim evde kendim ama bu kez de şaşılacak şey yıkadığımda hiç boyanmamış gibi kaldı hatta beyazlarım bile aynen duruyordu.





NOT: Bu ne ya? Buna 500 tl verilir mi allahaşkına, sünnet yatağı gibi.


Ölmeden önce hayallerimdeki işi yapabilmiş olmayı isterim.

2 yorum:

Sycorox dedi ki...

Bloğunun temasına ve headera bayıldğımı eklemek isterim ^.^

Robin Goodfellow dedi ki...

syco: teşekkürler :)