9 Mayıs 2009 Cumartesi

Huysuzum

Bekle...
Derin nefesler al...
Dinle...
Kendi içini dinle...
İçine dön...
Bekle...
Dur...
Sakin ol...
Sakin...

Hezeyan...
Şakakların atması...
Bağırmak...
Öfke... öfke...

Sonra...
Sessizlik...
Kırılan kalplerin sessizliği...
Pişmanlık...
Uykunun gelmesi...

Kendimle ilgili hemen her şeyi kabullendim, kabullenemediklerimi de aşmaya çalıştım. Ama ne yapsam ne etsem fevriliğimi, öfkemi, aniden parlamamı aşamıyorum.
Etrafımda olup da bunlardan nasibini almamış insan yoktur. Kendimde değiştirmek istediğim şey ne dış görünüşüm, ne saçım ne boyum. Ben öfkemi, hırçınlığımı, huysuzluğumu değiştirmek istiyorum.



not: Bazı adamlar vardır, sen yanından geçerken şarkı söylerler anlamlı anlamlı (!) , onlar kadar cesur ve kendine güvenen tipler görmedim yahu.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

oysa cok mazlum ve şirin görünüyorsun:) :) :) :)
senide seven böyle sevsin boşverrrrrr:)
sevgiler:)

Robin Goodfellow dedi ki...

asya selda: hoşgeldin
güzel sözlerin için teşekkürler ;)

Uzay dedi ki...

Tabii ya, boşver. Seven öyle sevsin :)

Robin Goodfellow dedi ki...

uzay: dimi ya :)

Ful yaprakları dedi ki...

öfke kontrolü şart:))
ama hiç de öyle öfkeli görünmüyorsun:))

Noni dedi ki...

Ben sinirlendiğim zamanlarda içimden 10'a (çok sinirlendiysem 20'ye) kadar sayıyorum canım gerçekten işe yarıyor, bir dene bakalım sende işe yarayacak mı?

La Santa Roja dedi ki...

Ben de aynı dertten muzdaribim. Maalesef bu patladığım kişiler de hep en yakınımdakiler, en nazımın geçtiği kişiler yani ailem oluyor. Sonra tonla pişmanlık, vicdan azabı. Off ben de kontrol istiyorum!!

Primarima dedi ki...

ayyy yapma ...bak bana , ben hiç öfkelimiyim?
puhahah diye güldün dimi:)