9 Mayıs 2009 Cumartesi

Oh mayıs geldi!

İnternetim geri geldi!
Tam bir haftadır ttnet le savaş halindeyim. Her gün aradım aynı şeyleri söylediler durdular,bir sürü şey denedik denedik bir gece sevgilimle 12:30 a kadar uğraştık yok olmadı. Sorun sizde deyip durdular sonra ansızın netim geri geldi ben bir şey yapmadan. Yazıklar olsun türk telekom sana.
Ben 28 Nisan'dan beri netsizim. Bu araya annemle kavga, cumartesileri 12 'ye kadar çalışma izni (4 e kadardı), zam haberi (evet evet evet! ) , sevgilimle çocukluk arkadaşıma ve onun kız arkadaşına yemek yapmak gibi bir dolu şey sığdırdım.
Bu arada mimlenmişim yine. Konu çok güzel gerçekten ama daha önce de dediğim gibi mim yazmayı sevmiyorum ısmarlama olmuyor olamıyor yazamıyorum tıkanıyorum elim gitmiyor, en fazla verilen linkle ilgili şeyi yaptım o da inşallah amacına ulaşır.
Bahar tüm hızıyla geldi. Bir sürü konu birikti aklımda ama bende yazar tıkanması oldu yazamıyorum.
Mesela bugün.
Hava nefiiis...
Sevgilimle Nancy'yi alıp kendimizi sahile vurduk. Çimenlerde Nancy coştu biz uyukladık tembellik ettik havanın tadını çıkardık. Tişörtler çıktı ortaya misler gibi.

Netim de açılmış bana müsaade.

5 yorum:

Damlo dedi ki...

sen de oşşş geldin o zaman :))
bis de yimeh istioruz cevatbeylen uzaya duyrulur :D:D

Robin Goodfellow dedi ki...

istediğiniz yemek olsun yapaırz adamım :)

Primarima dedi ki...

çok şükür yaaaa

Uzay dedi ki...

Duydum ^_^

Robin Goodfellow dedi ki...

^_^