20 Mayıs 2009 Çarşamba

Olmaz

Patatesli yumurta, beyaz peynirsiz
Yumurtalı ekmek, beyaz peynirsiz
Sosis sote, beyaz peynirsiz
Fondu, çileksiz
Patates kızartması, yoğurt- mayonez karışımsız
Köfte, patatezsiz
Kahve, bisküvi- kurabiyesiz
Kaymak, balsız
Salata, zeytinyağsız
Ton balığı,göbek salatasız
OLMAZ

Yalın'ın ağlak sesine tahammül edemiyorum!
Dantelli taytlardan hiç hoşlanmıyorum, beğenmiyorum
İnsanlar yolda yürümeyi bilmiyorlar azizim. Bir sağdan bir soldan yürüyen, aheste aheste bakınan yürü(me)yen, yolun ortasında muhabbete dalan, taa sen 250 metre ötedeyken seni görüp ne yana gideceğini kestiremeden sağa sola gidip şaşırtan, seni gördüğü halde istifini bozmayan çarpıp geçen öküzler, daracık kaldırımda 3 lü 5li arkadaş grubuyla yolu kapatan tipler sözüm size! İlla kaldırımlarda çizgi mi olacak buralardan yürüyün diye!

Bazı kadınlar vardır. Şişman , türbanlı, pardesülü (nasıl yazılıyordu bu) , kıpkırmızı terli bir vücut, koca eller, ten rengi çorap altına terlik giyerler. Bu kadınlardan korkuyorum ben arkadaş!
Dikkat edin bu kadınlar toplu taşıma araçlarına binemezler. Binerler de yara yara binerler. Otobüs gelir, bu kadın kalabalığı yara yara milleti ittirir koca poposuyla doğrulamaz bir türlü ve biner, bununla da bitmez yine milleti ite ite oturacak yer bulur ve genelde de koridor tarafına oturur. Sen gider cam kenrarına yönelirsin kadın sadece bacaklarını toplar. Yahu nasıl geçeyim Allahaşkına ordan?
Ya da ineceksinizdir. Müsaade istersiniz kadın sadece yana döner kalkmaz yani yerinden. Nasıl kalksın bir daha nasıl sığacak oraya.
Ya da minibüse bineceksiniz. Kadın yaldır yaldır sizi iter minibüse binerken "bissssssssmill.." der hatta, geçer oturur ,kocaman bir sesle konuşur. Eğer oturursa neyse de ayakta çok fena oluyorlar. Tutunmazlar da öyle üstünüze yıkılırlar ayağınıza basarlar.
Neyse ne aslında da beni sinir eden kısmı kabalıkları, itmeleri, nezaketsizlikleri.

İşte hepsi bu.

7 yorum:

PoLLy dedi ki...

tavuk teyze derim ben onlara..
onların bi de, insanın yüzüne soluyanları var... ağızları da kokar maazallah :S

Primarima dedi ki...

manyaksın yaa:)
ten rengi corap ve terlik he?
yazı ne ile başladı ne ile bitti :)

Damlo dedi ki...

biiiiiiiiiiiiss.. :)
uzay sensiz olmaşşş :)

Adsız dedi ki...

tam gecenin bu saatinde iştahımı açacak bu kız diyodum ki birden ne konulara gittik. iştah da açılmamış oldu saolasın :)

Ful yaprakları dedi ki...

ah ah onlara hamur teyze derim ben, her yerdeler artık!
hele yazın o sıcakta hiç çekilmezler!

Robin Goodfellow dedi ki...

polly: evet yüzüne yüzüne gelirler anaminn

primarima:bir de dizaltı pantoloın çorabı, yani babaanne çorabı:D

eğreltiotu:olmaz ben de onsuz olmam ^_^

gülcan:ooh ama zeytinyağlı sarma olsa da yesek :D

ful yaprakları: yaz-kış çekilmiyor ki :D

stickman dedi ki...

sevin onları.. öpün onları :D :D teyzelere bi kurban daha. onlar mossad ajanı puck, böyle ileri geri konuşursan onlar hakkında, senin üstüne otururlar. can çekişe çekişe, yavaş yavaş, acı çeke çeke ölürsün. :D :D