27 Haziran 2009 Cumartesi

Koro

Çocukken korodaydım. Hatta lise 2 de de korodaydım. İlkokuldaki koroyu yöneten öğtermenimizin tırnakları uzun ve kırmızı ojeliydi. Ben kısa boylu olduğum için en öndeydim. Kadın her elini aşağı yukarı indirdiğinde ben başımı geride tutmaya çalışırdım zira kadının tırnaklarının Freddy gibi yüzümü yırtacağından korkardım.
Lisede de sesim kısık olurdu hep provalarda. Yine kısa olduğumiçin en öndeydim ve en ortadaydım. Mikrofon tam önüme koyardı ve bana sadece dudaklarımı oynatmak kalırdı.
Bizim iş yerinde engelli çocuklarla bir koro oluşturmak isteyen emekli ilkokul öğretmenibir hocamız var. Ben de R. adlı şarkısöylemeyi çok seven öğrencim için ailesine bir not yazıp koroya katılması için izin istedim.
Gelen cevap şu: "Bizce bir sakıncası yok zaten şarkı söylemek ilgi alanına giriyor. Not: Sesi güzel değildir Allah sabır versin"

Yorumsuz...




2 Gündür mp3 çalarımda Michael Jackson dinler olmuştum ve işyerinde dün yemekte onunla ilgili konuşmuştum. "Bence popun kralı O'dur, ama o kadar operasyon geçirdi ki normalbir adamın ölü halde 2 ayda alabileceği şekli o yaşarken aldı" demiştim. Bugün ölüm haberini okuyunca tuhaf oldum.
Üzüldüm.

Son olarak, Yahu bu 1 Kadın 1 Erkek ne kadar güzelmiş yahu günlerdir sevgilimle sardık fırsat buldukça izleyip birbirimizi dürtüklüyoruz "Aynı sen, aynı ben" diye.
:)

6 yorum:

Damlo dedi ki...

bebeyiim sen bana ilham veriosun hep bi ara koro anımı anlatacağım :D:D

Adsız dedi ki...

ilkokuldayken ben de korodaydım :)) aslında ilkokuldayken katılmadığım şey kalmamıştı; korodaydım, folklördeydim, en son da bandodaydım :))

michael Jackson'ın öleceği içine mi doğdu dersin? ben haberi ilk okuduğumda gerçek olmadığını düşündüm. şaka gibi bişeydir derken bi baktım öyle değilmiş. ben de üzüldüm.. :(

1 kadın 1 erkek ne çok izleniyor yahu. hangi kanalda hangi günler çııkıyo biri bana bilgi versin... merak ediyorum..

Robin Goodfellow dedi ki...

damlo: daha cinsel süreci yazacaktın :D
gülcan: türkmax ta gece11 de yayınlanıyor yanılmıyorsam ama nette hep var bütün bölümleri youtubedan izleyebilisin canım.

Damlo dedi ki...

ayy evet ben şunları bi yazayım :D

mermaid dedi ki...

ben hepsini indirdim, paso izliyoruz. ve gerçekten çok komik çok komik çok komik:))))) yuvarlana yuvarlana gülüo insan:)

Primarima dedi ki...

Hiç koroda olmadım...