19 Temmuz 2009 Pazar

Mektubumu bulamaz ol!

Nostalji albüm sevmem, eski şarkıları yeniden yorumlamaya ne gerek var ki allahaşkına!
Yani Göksel o titrek sesiyle neden eski şarıları söylemiş ki aygın baygın bakışlarıyla bir de klip çekmiş. Bu kadının kendine has bir tarzı var neden böyle birşey yapmış ki yahu!
Müzikte 2 gereksizlik varsa biri bu nostalji albümleri öbürü de remixlerdir bana göre.
Dün gece Tophane'ye gittik sevgilimle tavla oynamaya. Açmışlar avaz avaz Powerturk tv, o saatte de remixlerin olduğu bir program. Allahım ne gereksiz şeyler hep aynı sound dıptıkı dıptıkı canım şarkıları rezil etmişler. Bence remixler djlerin egolarının şişmesiyle ilgili bir şey. "Ben bunu daha iyi yaparım, daha değişik yaparım ben nasıl bu şarkıyı bok ederim" düşüncesi, bir kendini beğenmişlik bir megalomoni..
Of çok sıcak be!

3 yorum:

GüLCaN dedi ki...

şimdiye kadar hiç bi şarkının remixini beğenmişliğim yoktur. acaba var mı böyle sevenler? var ki yapıyolar... bence de şarkıların içine edyolar..
nostalji diyince aklıma muazzez ersoy geliyo hep. baygınlık geliyo o kadının sesi. tüylerim diken diken oluyo.. sahi kaç nostalji albümü yapmıştı? 7 mi? :))

damlo dedi ki...

burası da yanıooo yaaa :(((

Prima Rima dedi ki...

Remiks sevmemde göksel bazılarını guzel söylemiş bee ben begendım:)))