2 Ağustos 2009 Pazar

Dönüş

Tatil bitti!
Dün gece saat 2 buçuk gibi eve vardık. Bu sabah da sevgilimin taşınma telaşından dolayı uykusuzum, bilinçsizim, tuhafım.
Bir önceki yazımda da tam pansiyonun bilgisayarına oturdum çat yanıma birisi geldi. E iyi de öyle yazı yazılmıyor işte. Ben de yazamadım netekim.
Deniz, güneş, dağlar, sevgilim, denize gidilen yoldaki tatlı su kaynağı, gece fenerimizi alıp ormanın içinden sahile yürüyüşlerimiz, Kekova gezimiz, o yolda çekilen çile (2 saat gidiş, 2 buçuk saat dönüş, Kekova'ya varınca istifra ediş vb.)
, sevgilimle oynadığımız sayısız tavla ve sayısız yenilgi, şnorkellerimizle denize dalıp balıklarla yüzmemiz, ilk gün balık sevdasına fazla açılıp bir türlü geri dönemeyişimiz,pansiyondaki civcivler... Bunun gibi bir sürü şey anı oldular bile artık.
Olimpos çok güzel bir yer ancak 1 haftadan fazlası çekilmez diye düşünüyorum. Önce İstanbul'dan havaalanına varıyorsunuz ,oradan otogara oradan Çıralı Olimpos sapağına giden minibüse (1 saat) oradan da Olimpos minibüsüne biniyorsunuz (20 dk). Sonra bitmiş bir şekilde kendinizi pansşyona zor atıyorsunuz. Olimpos'ta kalmak isteyenler bu yolu göze alsınlar. Bu yolu ve sıcağı. Bu yolu, sıcağı ve denize 200 mt ve fazlası yürümeyi...
Başta cırcır böceklerinin gürültüsü kafanızı şişirse de sonra duymamaya başlıyorsunuz zaten.
Etrafınızda dağlar var, ağaçlar var , hiç sinek yok!

Dün son kez sahile gittiğimizde çektim bu fotoyu.
Denize dökülen tatlı su kaynağı var. Buz gibi aynı zamanda. Ama ılık Akdeniz'de harika geliyor bu serinlik.



Bu yavruları seve seve bir hal olduk o kadar tatlılar ki.

Gecenin bir yarısı telefon çaldı oradayken. Ben gece çalan telefonlarda çok korkarım, sanki korku filminin içindeymişim gibi gelir. Açtım ama ona tam olarak açtım ağzımı yumdum gözümü derler çünkü ne dedim ne yaptım hatırlamıyorum sadece çok korktuğumu hatırlıyorum. Millet, beni gece aramayın pişman olmayın.


Eve döndüm, itim beni görünce deliye döndü, şu an çok mesut bir köpekleyim.
Tatil yetmedi, şu an denizden dönmüş, çardağa yayılmış, sevgilimle yemek yiyor olmak isterdim.Ah ah :(
Tatil dönüşü sendromuna hoş geldiniz Ayşegül hanım!
Artık yazamaz oldunuz iyi mi :(

1 yorum:

bossa nova dedi ki...

aynı yerde 1 hafta sonra aynı tatili yaptık sevgilimle o geziye ben de gittim ama yemekler şahaneydii:) yol da berbat hakketen:/