8 Nisan 2011 Cuma

Odunla geberesice

Mesaj olarak geldi bana bu haber http://www.haberturk.com/yasam/haber/618820-hayvanseverler-arasinda-infiale-neden-olan-o-video
İzlemeyemedim tabi dayanabilir miyim. Hemen gerekenleri yaptım dilekçemi verdim valiliğe mail attım. Biz iğneyle kuyu kazıyoruz, bir kediyi öldüren aşağılık herifin davasını takip ediyoruz bu sefer başka yerden vahşet haberi geliyor.
Ne olur tepkisiz kalmayın:
http://www.sessizkalmasucaortakolma.com/dilekce/dilekce_detay.asp?id=795

valilik@samsun.gov.tr

Vezirköprü Darıçayı Alan köyü sakinlerinden Aziz Zengin,Arif Çakar ve Nefise Çakar isimli şahısların savunmasız bir köpeği elektrik direğine bağlayarak dakikalarca sopayla öldüresiye dövdüğü görülmektedir.

Bu kisiler, 5199 sayili yasayi ihlal etmekle kalmayip ayrica insani ve ahlaki olmayan bir davranis sergilemektedir.
Bu olaydan 3 gün sonra köpek ölmüştür. Köpeği döven kişi ve annesine İl Çevre Müdürlüğü tarafından 400TL para cezası uygulanmıştır. Edindiğimiz bilgilere göre bu akli dengesinin bozuk olduğu raporu alan kişiye ailesi tarafından koyun karşılığında köpek temin edilmekte ve bu şiddeti onlar üzerinde tatmin etmeye devam etmektedir.
Yani bu bir kereliğe mahsus bir şiddet değil, düzenli olarak devam eden seri şiddetler dizisidir.
Bu videoyu çeken kişi aynı aile tarafından taciz edildiğini belirtmektedir. 
kaynak: http://www.sessizkalmasucaortakolma.com/dilekce/dilekce_detay.asp?id=795

6 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Agzimi doldura doldura "vayy hayvann" demek istiyorum gercekten tatmin olamiyorum, bunun karsiligi yok,bu bambaska bisi :((

Robin Goodfellow dedi ki...

selin ergeçer: aslında ağız dolusu bir sürü şey dedim rahatladım. :(

secil_s dedi ki...

ben de izleyemedim,izlesem ağlamaktan ne hale gelirim bilmiyorum.barınak sayfalarındaki ilanlara bile ağlamadan bakamam zaten sonra gider mischama sarılırım.çok korkuyorum bu sokaktaki melekler için ve etrafımda kimsenin umrunda değil bu vahşet bile umurlarında değil.Sizi görmek biraz moral oldu.okul kantininden kediler için yiyecek alıp etrafın salak mısın bakışları altında kedileri besleyen birinden sevgiler.

Robin Goodfellow dedi ki...

secil_s : ben de böyle durumlarda ne kadar az kişi olduğumuzu görüp üzülüyorum, insanlar hala "sokakta aç insanlar var git onları doyur" sığlığında olduğu için mücadele etmek zor geliyor bazen, ama ben etmesem sen etmezsen bu gariplerin hali ne olur onu düşünüyorum devam diyorum.

aysencifci dedi ki...

Düğün telaşında bile yine onları unutmadın ya, helal olsun sana!
Bende seyredemeyen gurubundanım. Ama sevindiğim birşey var ki İdil sokakta her gördüğü kedi-köpeğe yapışıyor ve "Yazık keşke bir evleri olsa! Ben çok üzülüyorum onların bu haline" diyor. Bir kişi ile başlıyor mücadele, önce kendi çocuklarımıza bu bilinci verelim. Zamanla o YARATIKların kökü kazınacak! Öptüm iti ve seni:)

Robin Goodfellow dedi ki...

aysencifci: onları bırakmam ne mümkün baksana her gün ayrı bir vahşet haberi geliyor, benim buraya koyduklarım sadece %1'i :(
zaten tek umudum bu çocukların büyüyüp bizden daha da aktif olmaları , duyarlı olmaları. sadece hayvanlarla ilgili değil, her konuda.