20 Temmuz 2012 Cuma

Tatil ganimetleri

Millet tatilde takı, magnet, incik boncuk alır, biz gittik kendimize bir sürü kitap aldık. En güzel bir şey. Soldakiler Uzi'nin, sağdakiler benim kitaplarım.
Normalde Uzi kitap okumayı sevmez. Ancak böyle beyin kurcalayıcı, düşündürücü, problem çözmeli vs. kitapları sevior okuyor.
Tatil süresinde Aklından Bir Sayı Tut ile Gözlerini Sımsıkı Kapat'ı bitirdi ve Empati'ye başladı bile. Adam hızlı, kitabı sanki ona verilen projeymişcesine okudu bitirdi.
Sağdakilerden de ben Tavan Arasındaki Buda'yı okudum. İtiraf etmeliyim ki biraz sıkıldım. Kitapta konuya ilişkin pek bir ön bilgi veya son bir yazı yok. O kadınlara ne oldu, kim nasıl ulaştı onlara bilemiyorsunuz. Yazarın dili de iç karartıcı ve yorucu.
Uzi'nin Empati'sini geçen yıl okumuştum, tavsiye ederim.
Şu anda Gizli Anların Yolcusu'nu okuyorum. Yarısına geldim sayılır. Diğer bütün Ayşe Kulin kitapları gibi akıcı ve merak uyandırıcı ilerliyor. Konusu ilginç okunası bir kitap.
Yaşasın kitaplarım!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sil baştan- ken grimwood mutlaka oku. Ben çok keyifle okudum onu.

Syhn dedi ki...

en güzeli yapmışsın nereden aldığını tarihle beraber iliştirdin mi ohh ondan ala hatıralık mı olur? güle güle oku ;)