2 Kasım 2008 Pazar

çöpçatanlık mevzuuu


Bir kaç gün önce Ş. ve B'nin arasını yapmak için onları msnde çat diye ortak konuşmaya aldım. (biliyorum salakça bir şey, bana yapılmasından nefret ederim ama başka türlü çıkamadım içinden).Tanıştırdım,dedim "Bu B,bu Ş tanışın bakayım" falan.İlk gece 2 buçuğa kadar konuştular.2.Gece ne oldu bilmiyorum,dün yani 3. gün Ş ve B beni çat diye ortak konuşmaya aldılar,akıllarınca beni yiyecekler.Uyduruk bir kavga yaptılar işte bak ne biçim insanlarla tanıştırıyosun beni ne biçim kız-erkek bu ya falan gibi.Ben de yer miyim be hey heyttt.Sonra gerçeği açıkladılar.Manita olmuşlar meğer.Hadi bakalım kedi olalı bir fare tuttum.Bir gece önce karar vermişler efem hoşlanmışlar birbirlerinden.Görüşecekler en kısa zamanda.Artık insanlar böyle mi tanışıyor yahu.Annem internetten tanıştığın insanlara dikkat et derdi eskiden ama artık alıştı.Şu anki arkadaşlarımın,dostlarımın çoğu ile internette tanıştım.
Artık hayatımız iş-ev olduğu için işte uygun arkadaşlar-sevgili bulamazsak internetten buluyoruz.Belki de dışarda tanışacağımızdan daha çok tanıyoruz birbirimizi.İnternet deyip hafife almamak lazım.Yalancı her yerde yalancılık yapar,adilikse nette de yapılır dışarda da.Gazetelerde çıkar ya haber internette tanışıp evlendiler falan diyr.İnternet sözcüğünü bastıra bastıra.Ne var yani olamaz mı,tanışma tanışmadır gerisi teferruattır.Nette tanışırsın hoşlanırsın bir adıma tmadan yüzünü şeklini görürsün,yüz yüze görüşürsün,takılırsın,öpüşürsün koklaşırsın olmaz mı yani.Ha olmaya da bilir.Diyelim adam nette olağanüstü ama bir görüşüyorsun pısss elveda gelecekteki sevgilim merhaba msn flörtüm.
Ş ve B nin hikayesi yeni başlıyor,benimkisi bitmişken yeni bir başlangıç..İyi dileklerim onlarla olsa da bir sır vereyim;ilişkilerin uzun süre ve emek istediğini anladığım için yürümeyebilir diyorum.Amacım onların çöpünü çatmaktı elbette ama yüzyüze görüşmeden konuşmadan cesur bir karar aldılar bravo.Etrafımda bir sürü aşık olmak isteyen insan var.Biz Burak'layken "kıymetinizi bilin sevmek sevilmek için her şeyi yaparım" diyen bir sürü kişi oldu.Bu kişiler hep hep hep aşık olmayı bekliyorlar.Her tanıştıkları insan onlar için potansiyel,her kız arkadaşın onları bekleyen sayısız güzel arkadaşı vardır tanıştırsana derler.Ben de öyle mi olacağım yahu,her zaman yanında bir sevgilin olmak zorunda mı?Daha mı yarımsın böyleyken?
Sabah facebook u açtım,Burak mesaj atmış.Kendini de üzüyor beni de.Sonunda demiş ki:ne düşünüyorsun bilmiyorum ama lanet olsun seni herşeyden çok seviyorum... :(
Ben de onu çok seviyorum ama olmaz,olmuyor olmayacak ta...
Gidiyorum Ece'yi Nancy 'yi alıp parka gideceğiz...
İyi pazarlar.


Not:Bu yazı dış güçler tarafından sansüre uğratılmış isimler kodlanmıştır.Bilginize !

4 yorum:

EBRU ve RİMA dedi ki...

Seni star tv'ye alalım evlılık programlarını sun nasıl olur:)yakısır:)

Semra hanım bıle evlılık programı yapıyormus senın neyın eksık heha...
SANADA IYI PAZARLAR CANIMM.

::puck-robin:: dedi ki...

hahahaha :D iki de göbek atarım tam olur :D

Dilek Isabelle dedi ki...

eee valla artik öyle :) bende internetten tanistim arkadas oldum 2-3 kisiyle fakat yinede cok dikaatli olmak lazim... :) kib!

::puck-robin:: dedi ki...

yorum için teşekkürler
ben ne kadar dikkatli olsak da net dışında tanıştığımız kişiyle nette tanıştığımız kişiden gelecek kötülükler arasında eşit risk durumu olduğunu düşünüyorum.hatta net dışında tanışıp hakkında yanıldığım bir çok kişi oldu.nette tanıştığımız kişiyi kafamızda şekillendiririz ve kimlik yükleriz net dışındakini de birebir gözlemleme şansımız olur.yanılma payımız da burada devreye girer.
uzun oldu ama olsun :D