6 Ocak 2011 Perşembe

Lakırdı

Hani bazı kadınlar vardır, bekardır, çalışıyorlardır böyle şık havalı manikürlü fönlü falan. Tam plaza kadını kadar değil de ondan bir level daha normal. Küçükken kızdan çok erkeğe,hatta cinsiyetsiz bir tipe benzediğim için bu kadınlar beni çok etkilerdi. Büyüyünce onlar gibi olmak isterdim. Onların çantalarını kollarına asıp işe gitmeleri, ne bileyim cüzdanları parfümleri bile bana çok değişik gelirdi. Özenirdim yani. Şimdi büyüdüm, inanır mısınız daha oja sürmeye yeni başladım, 26 yaşıma geldim daha yeni yeni elbise giyiyorum. Şimdi ben de çalışıyorum kendi paramı taşıyorum cüzdanımda, ben de büyüdüm.


Artık şimdi yeni bir yolculuk başlıyor. Yine büyüme emarelerinden biri. Her bir arkadaşımın geçtiği yola biz de giriyoruz. Heyecan, umut, mutluluk, geride de daha geriye atmak istediğim korku, endişe, panik...
Haydi hayırlısı..

foto

6 yorum:

aysencifci dedi ki...

Yoksa yoksa? Sen de mi evliler kervanına katılıyorsun? Eğer öyleyse hayırlısı olsun. Ozi anlattığın gibiyse işin kolay olur, hiç korkma:)D Sen kendin gibi ol, az şey um, çok şey bulunca sevinirsin. Amannn, bende kocakarılar gibi öğüt kısmına daldım bile. Umarım yüzün hep güler. Sevgiler

Robin Goodfellow dedi ki...

aysencifci: daha henüz ilk aşamasındayız efenim. daha çok heyecan var sevinç var, sanki başka birisinin hazırlığı gibi geliyor saldım çayıra mevlam kayıra durumdayım şu an :) çoook teşekkür ederim , sevgiler ^^

Adsız dedi ki...

harika.. çok sevindim senin adına. endişeye korkuya gerek yok. bizim gibi 18 yaşında girişmedin yaa bu işe..

Robin Goodfellow dedi ki...

gülcan : amanin 18 mii, ben 18 yaşımdayken aklım bir karış havadaydı :D

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun:)Herşey komple değişecek sanıyor ya insanlar, hayır pek değişmiyor. Büyümemişler zart diye büyüyüp çıkmıyor evlenince, büyümüşler daha da ermiyor. Kimliğiniz kişiliğiniz aynı, süreç bir ilginç sadece:)

Mimmi dedi ki...

abboooooo!!!!!
e bu durumda ne denir? Allah tamamina erdirsin mi? Olur, erdirsin :D Oley!!!!