8 Mart 2011 Salı

mmm açılmış ki bu

3 yorum:

Ful yaprakları dedi ki...

sen de evleniyorsun demek:))
ne güzel, ben de o aşamalardayım:)
hazırlıklar, hazırlıklar, bitmeyen hazırlıklar:))
epey atlattım ama gerçekten,
ne zaman nikah :)


sevgiler,

ful.

Hande dedi ki...

Gelinlik bakmak için önce ablamla gitmiştim ilk denediğim gelinliği beğendim. Sonraki gün nişanlım ve annesi ile gittik onlarda çok beğendi. Sonra mağaza sahibi olan bayan beni başka bir odaya çekip fiyatını söyledin mi diye sordu evet deyince neyse hallederiz dedi. Onların yanına gittik daha yüksek bir fiyat söyledi tabi ben nişanlımı ve annesini alıp direk dışarı çıktım. Nasıl bir zihniyetse onla bir olup ailemi kazıklayacağımı düşünüyor. O gelinlik gibi içime sineni bulamadım ama genede pişman değilim. Evlilik hazırlıklarında insanlar değişik şeylere tanık oluyor :)

Robin Goodfellow dedi ki...

ful yaprakları: nikah 4 haziran'da, az kaldı yani :) hazırlıklar zevkli ama dimi :)

hande: yuh ya demek ki böyle yapanlar var ama ne yazık yaa