28 Mayıs 2011 Cumartesi

Kırk yıllık kına gecesi oldu bekarlığa veda partisi

Son günlere girdik artık. Kalan günler iki haneden tek hanelere düştü.Evimiz pek güzel oldu bakıp bakıp seiniyoruz, yeni eşyalarımızı kullanıyoruz, güzel sofralar kuruyoruz kendimize, minik detayları tamamlıyoruz. Planlı ve programlı gittiğimiz için işlerimizi tıkır tıkır hallettik, evde keyif bile çatıyoruz. Sadece usta sorunlarımız oldu, klasik "yaparız ederiz abi" ustalar yüzünden eve tıkıldığımız oldu ama biz zaten evde vakit geçirmeyi fazlasıyla seven (neredeyse asosyal olacağız) tipler olduğumuz için evde kalıp Ps3 oynamakbize epey cazip geliyor. Eh ama hava güzelleşti, motor sezonu açıldı biz daha doya doya motorumuzla gezemedik, artık balayında gezeriz diye kendimizi avutuyoruz. Her şey bir yana bütün bu tantana bitsin de hayatım düzene girsin istiyorum artık. Eşyalarımın çoğu Uzi'nin evinde (yani bizim evde) , annem anında odamı bozdu kendine oturma odası yaptı, şu sıralar koltukta misafir gibi yatıyorum yani. Yeni evime ancak kitaplarım girince bana sıcak geldi, tanıdık geldi, çünkü bana ait olan , benim dünyama ait olan şeyler kitaplarım, o küçük odanın en çok o kısmını seviyorum bu yüzden.
Maddelerimizin üstüne tek tek çizikler attık o günü bekliyoruz. Yarın kına gecesi var, bugün kına malzemeleri almaya gittiğimiz yerde adamın birini paralayacaktım. Onu da alın bunu da alın, yahu istemiyorum kardeşim. Biz evde bir avuç insanla, yakınlarımızla zaten küçücük evde kendi kendimize oynayıp eğleneceğiz. İstemiyorum bindallı, istemiyorum kına tepsisi, istemiyorum arkadaşlarıma vermek için kına gülü aaaaaaaa.Bir de "ay ağlayacaksın o gece olmaz" diyenler var. Şaka değil gerçek. Tamam evimi bırakmak, başka bir eve geçme fikri beni mahsunlaştırıyor olabilir ama ağlamak ne. Güzel birşey bu, mutluluk, sevinç neşe olmalı. Sanırım "çok güldük ağlayacağız" ekolunden gelenler bu kınada gelini ağlatma niyetlisi olanlar. Ağlamayacağım oynayacağım tef bile aldım ahay.
Erkeklerin yaptığı alternatif kına gecesi planı ise evde ps3 oynamak. Temiz ve eğlenceli. Biz varken doyasıya oynanamayan pes sonunda dırdırdan uzak doyasıyya oynanacak . Hayaldi gerçek oldu.

3 yorum:

Gülcan dedi ki...

vay bee bu kadar yaklaştı büyük gün demek.. bekarlığa veda partinde benim yerime de göbek at bol bol..
ağlama meselesine gelince... ben orda olsam kesin ağlardım zaten senin yerine. böyle sulugözlü, acayip bişey oldum çıktım. ne zaman birinin kına, nişan, düğünü olsa tutamıyorum gözyaşlarımı.. bana ne oluyosa...

Selin Ergeçer dedi ki...

3 sene oldu, erkeklerin evde erkek erkeğe oynadıkları PS partileri bitmedi gitti :)) aman bitmesin,ayrı ayrı plan yapmak, ayrı zamanının olması iyi geliyor insana ;)

Robin Goodfellow dedi ki...

gülcan: bilmem ki ben duygusal biri değilimdir bir de öyle ısmarlama ağla mağla komik geliyor bana daha da gülesim geliyor :D

selin ergeçer: bence de, herkesin kendi başına arkadaşlarıyla takılmaya ihtiyacı var.