2 Haziran 2011 Perşembe

Elleri kolları kınalı bebek

Kına geçti
Sıra büyük olayda.
Kaldı 2 gün.
Bir veda havasındayım bir yandan. Ama heyecanlı olup olmadığımı soranlar oluyor, değilim Sevinçliyim. Değişiklik, yeni hayat, yeni bir şey fikri beni sevindiriyor. Tatil de cabası tabi. Kına gecesinde hep oynadım, durmaksızın sürekli devinim halindeydim. Öyle aman aman oyun havası falan bildiğim yok , Rima kadar özgür dans da edemiyorum ama pek yerimde oturmadım diyebilirim.

Malum kına yakılırken şarkı falan söylenirken herkes "ağla ağla adettendir" dese de kuduz gibi güldüm ben aksine. Ne ağlaması. Şu insanların her sevinçli eğlenceli anı kötü bir şeyle ilişkilendirmeleri ne abuk. Çok gülersin "başımıza bişey gelmese bari", kına olur "gelin ağlamalı". Hayır efendim. Şu hayatta her şey geçici, güldüğümüz anlar yanımıza kâr.


Yarın balayı için bavulumu hazırlayacağım. Güneş gözlüğüm, şapkam, güneş kremim, şortum, her şeyim hazır bir toparlaması kaldı.
Böyle durumlarda herkes aynı durumda oluyor mu bilmem ama ben daha bir kırılgan oldum. Her zamanki gibi iyi günümde tanıdığım arkadaşlarımı gördüm mesela. Şaşırdıklarım oldu, şaşırmadıklarım oldu,sevindiklerim oldu , kalan sağlar bizimdir kalan sağlar çok yaşasın !
Bir yanım bir an önce bu zamanlar geçsin hayatımı kurayım diyor, bir yanım zaten eninde sonunda hayatın düzene girecek bu anın tadını çıkar diyor. İkisinden biri seçmek zorunda mıyım yahu ilginç bişeyim.

Hala saçımı ve makyajımı nasıl yaptıracağımı bilemesem de, kuaför t-shirtlerim hazır .Aslan Ebruuuu !


4 yorum:

Bukle dedi ki...

ne düşündüğünü merak ediyorum. ne hissettiğini.. bence analiz etmelisin bu günlerdeki hislerini. bunlarla ilgili yazıları düş bloga, ilerde okuması çok keyifli gelecek eminim.

Robin Goodfellow dedi ki...

onları yazarsam olay olur ;)

Gülcan dedi ki...

ne eğlenceli işler böye dışardan bakınca. ama yaşayana sormak lazım. eğlence, heyecan ve kimbilir daha ne duygular var.. ebrunun yaptığı tişörtlere ayrıca bayıldım..

şimdi sıkı dur çooook alakasız bi soru geliyo :))
o laptop sehpasından bana da lazım ve fotodakine bayıldım. nerden bulunur?

Robin Goodfellow dedi ki...

gülcan : eğlenceli sadece arada minik stres atakları oluyor ama geçiyor , o sehpaları ider mobilya'dan aldık, çok memnun kaldık, koltuğun altına giriyor altı da üstün de çok kullanışlı, tanesi 60 tl idi, bir de ikea da laptop sehpası var onu da çok beğenmiştik http://www.ikea.com.tr/urundetay/20078234/dave_dizustu_bilgisayar_masasi.aspx
44,95 o da ;)