12 Aralık 2011 Pazartesi

Bag of Bones


Ben delirmeyeyim de kimler delirsin söyleyin bana. Bu akşam önce favori Stephen King eserlerim arasında yer alan Bag of Bones'un tv dizisi olarak çekildiğini, sonra Aralık'ta yayınlanmaya başlayacağını sonra da ilk bölümünün yayınlanmış olduğunu görünce heyecandan delirdim. Bu kitabı bin kez (yaklaşık) okumuşumdur. Kesinlikle en iyilerinden biri. Benim favorim elbette "İt" 'tir ve öyle de kalacaktır ama bu kitap da enlerim arasında. Altyazısını kudurarak bekliyorum. İzlememek için kendimi zor tutuyorum. Of inşallah içine etmemişlerdir konunun. Çok umutluyum bakalım.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Dun aksam 1. kismi yayinlandi, bana gore biraz yavasti pek surukleyici ve heyecanli degildi bakalim bu aksam 2. kismi var tum umudum onda:)

Selin

lale kunt dedi ki...

enemm yeni dizi mi bulduk yani? korkunçsa izleyemem ben ama, rüyalarıma giriyo sonra :S bi bakiyim ilk bölümüne tabi.

Robin Goodfellow dedi ki...

selin: daha 1. bölümü izlemedim bile ne zaman 2. bölüm çıktı geç bile kalmışım.

uyuz cadı:Laleciğim önce kitabını okumanı şiddetle tavsiye ederim. dizi güzel mi henüz izleyemedim ama kitabı muhteşem. umarım iyi bir uyarlama olmuştur.

Adsız dedi ki...

Aa neymis o, dur bakayim cekicem hemen :) Okudugumu hatiramiyorum kitabini. Sagol! Hehhh

Magissa

Adsız dedi ki...

Bag of Bones Amerikada ki A&E kanali icin iki bolum halinde cekildi ve 11&12 Aralik'ta da yayinlandi istersen alttaki linktende izleyebilirsin ama altyazisiz.

http://www.aetv.com/bag-of-bones/#/menu

Selin

Robin Goodfellow dedi ki...

magissa: dizi güzel olmuş , izledim.
ama kitabın bence en önemli yerini tutan bazı noktalar atlanmış. onlar olmadan hikaye bütünüyle anlatılamz gibi geliyor.

selin: o halde bir an önce part 2 yi bulmalıyım , ama altyazı lazım :(

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Selamlar Robin

Bir dizi manyağı olarak bende birşeyler yazmak istedim :).Şimdi geçen gece 1.20 dk lık 3 bölümü tek bir bölüm halinde izledim.Kitabını okumadım ama Stephen King oluşu beni bu diziye sürükledi yanlız dikkatimi çeken bir şey varsa o da çok yavaş ilerlemesi düşün 3 bölüm olmasına karşın yavaş.

Geleyim diğer konuya Tr alt yazılar için

http://divxplanet.com/
http://www.turkcealtyazi.org/

Bu 2 site'den alt yazıları bulabilirsin hemde istediğin her dizi ve yabancı film çevirileri mevcut.Çevirmenler saolsun hızlı bir şekilde yapıp foruma ekliyorlar.

Burdan eklemek istersen hangi film seyretme programı ile seyrediyorsun bilemiyorum ama manuel yapacaksın.Benim sana tavsiyem BS player olacak çünkü arayüzleri ve de kullanımı ile çok güzel bir program ayrıca yabancı bir dizi yada film izlediğinde kendi otomatik olarak sana alt yazısınını buluyor ve film ile birlikte açıyor anlayacağın bir nevi hazıra konmuş oluyoruz :)))

Daha önceki yorumu sildim çünkü uyku sersemi ile yazmışdım ve bana pekte açıklayıcı olarak gelmedi.

Sevgiler bana da beklerim.

Robin Goodfellow dedi ki...

nalan: diziporttan bulup izledim 2 bölümü de. kitabına bayılsam da uyarlamayı beğenmedim. çok önemli noktalara değinmemişler, bazı kısımları da resmen sallamışlar. tavsiyem kitabını okumanız. şimdi dizi listemde terra nova var, nasıl onu merak ediyorum.

Adsız dedi ki...

terra nova güzel birde homeland bunu da izlemelisin haa birde revenge var o da İmdb puanı 8 olan bir dizi

Gizem dedi ki...

Yeni sezon dizilerinden Once Upon a Time ve The Secret Circle.
Öptüm :)

(Giriş yapmaya üşendim, Gizem ben)