18 Şubat 2012 Cumartesi

Bir daha garanti bir daha kuryenet ASLA

1 AY ÖNCE koccca bir ay önce Garanti internet şubesinden ogs siparişi verdim. 1 Aydır gün be gün bekledim ne gelen var ne giden. Geçen haftasonu Uludağ'daydık. O zaman gelmişler ama ne bir kağıt bırakmışlar ne mail ile bilgilendirmişler.
Pazartesi aradım dediler çarşamba gelecek söz. Çarşamba bütün gün evde kaldım ne gelen oldu ne giden. Çarşamba aradım dediler cuma söz. Cuma günü de gelen yok. Dediler yarın söz. Bugün oldu ve tahmin edeceğiniz gibi gelmedi. GELMEDİ. Ne zaman geleceği de meçhul.
Lanet olsun Garanti ve Kuryenet'e !

4 yorum:

lale kunt dedi ki...

ekim ayında beklediğimiz kredi kartı ocak'ta geldi. daha ne diyeyim ki...

Tirnaklar Fora dedi ki...

Bütün bankalar sanırım Kuryenet ile çalışıyor . Ben sinir krizi aşamasındayken kartımı getirmişlerdi. Defalarca aradım '' siz yalan söyluyorsunuz '' cümlesini bile duydum. Lanet olsun .İşini adam gibi yapamayan yerlerle hala çalışıyorlar .

Robin Goodfellow dedi ki...

uyuz cadı: beni sinir hastası ettiler, evde ağaç oldum, ne doktor randevuma gidebiliyorum ne arkadaşıma gidebiliyorum ne köpeği veterinere götürebiliyorum mal gibi bekliyorum.

youknow: evet ben de defalarca konuşmadan ne kadar işini düzgün yapmayan bir firma olduğunu anladım. zamanımı çaldılar.

Adsız dedi ki...

beni de üzdüler ne yazık ki :(