7 Ekim 2013 Pazartesi

O Sole Mio

Büyük gün geldi çattı. Uzi ve ben hayalimizdeki yerlerden birine daha gidiyoruz. Çok sevdiğimiz arkadaşlarımızla süper ötesi bir planla İtalya'yı gezmeyi planlıyoruz.
Aslında ta yazın karar verdik gitmeye, çeşitli planlar yapıp en son bunda karar verince başladı araştırma süreci.
Nerelere gidilecek, ne yenilecek içilecek, araç kiralama servisleri, pratik ipuçları vs buldum. Buldum diyorum zira planlamayı bana bıraktılar (bana bıraak) . İşlemler vs geçip de en son rotamızı da belirledikten sonra iş beklemeye kaldı. Ve şimdi bekleyiş bitti.
Rotamız venedik-verona-garda-bologna-floransa-siena-roma-pisa ve napoli.
Turla gitmiş olmamıza rağmen turun nimetlerinden (biletti, oteldi) az yararlanıp kiraladığımız araçla gönlümüzce gezmeye karar verdik.
Heyecanlı ve mutluyuz.

Hiç yorum yok: