18 Aralık 2008 Perşembe

Mide

Midemden bahsede bahsede böyle oldum iyi mi?Günlerdir iştahım yok yani var da yemeğe gelince yiyemiyorum,midem ağzıma geliyor,bulanıyor.Çok severek kendime hazırladığım kahvaltıları edemiyorum son günlerde.Bana bir şy diyorsun midem ama ben anlamıyorum derdin ne?
Bir de uyku hali geldi bana.Bıraksalar gündüz durmadan uyuyacağım.Bugün toplantıda müdürümüz "Boş derslerinizi verimli geçirin,programınızı düzenleyin" derken ben daha yeni uyanmıştım mesela.Boş dersimdi ve koltuğuma uzanıp bir güzel uyudum.
Dün gece rüyamda gördüğüm kabusta Jessica Alba oynuyordu.Şimdi ne tarafım nancy yüzünden açık kaldı bilmiyorum ama rüyam şöyle:
İnsanlar 28 gün sonradaki gibi öfke visürüne yakalanıyorlar.Birden her yer karışıyor.Cesika ben ve bir kaç kişi daha bir binaya saklanıyoruz.Visürlü tipler önlerine ne gelirse yıkıp paralıyor.Mesela araba geçiyorsa topluca saldırıyorlar.Tam saklandığımız yerden çıkıp güvenli bir yere gitme kararı vermişken uyandım.
Korktum.
Sanırım Jones un korku filmi tespitlerinin etkisinde kaldım:)

Bugün okulda sıvı sabun şişesine vernel koymuşlar iyi mi.

Dün akşam Melih Gökçek'i şovunu izledim biraz.O bile yetti gerilmeme.Olmuyor olmuyor böyle çocuk gibi tartışmaktan yoksun adamın bağıra çağıra pisliklerini saldırarak kapatmaya çalışmasını izleyemiyorum nefesim kesiliyor.
Uğur Dündar bile pes etti sonunda lafı koydu ama onu da anlamadı pis adam.

Not:Gülcan bu arada Olasılıksız'ı sonunda buldum,okuyorum,sonuna geldim sayılır.Çok beğendim çok.

adios admiyos
(jones um bu sana:) )

12 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

benim de bu aralar istahim yok hic. gecen gün daha öküz gibi yedigimden bahsederken birden kesildim.

olasiliksiz bende de var puckcim ama ben kitaplarini deli gibi kura cekerek okudugumdan daha kurada o cikmadi deli oluyorum:( meraktan catlicam

Robin Goodfellow dedi ki...

cadı:hayır zaten zayıfım çökücem hasta olacağım diye korkuyorum.
olasılıksız için bence hile yap :D nefis çünkü.

Damlo dedi ki...

1-mide bu ne yapsa yeridirrr, alışmaya bak :)
2-hayırolsunnnn rüyann gündüzz niyetine anlatsaydın(ayy içime kocakarı kaçtı)
3-vernel mi bu bi suikast!
4-melih amca ve alın terleri hakikaten güzel bi şovduuu
5-olasılıksız süpperr!
6-bu da içimden geldiiii
7-uğurlu rakamım :Pp
gudnayt..

ugur parildak dedi ki...

olasılıksızın kompile olarak "kusuratlı sayı vereyim de salladigim belli olmasin" kitabi olduguna inaniyorum.. ayrica o bahsettigin rüyanın filmi var. "signal" sanırım adı. dünyanin en boktan filmleri sıralamamda 4. falan olmalı..

Camilla dedi ki...

oofhh olasılıksızz.. benm hediye kitaplarımdan biridir o:) birine hediye alacaksam önce aklıma olasılıksız gelir(:

Robin Goodfellow dedi ki...

eğreltiotu:12345467 içn toplu söylemim ;çılgınsın:)
azuth:olasılıklar ,sayılar kısmı zaten benim gibi bir matematik fakiri için önemsenmeyecek durumlar,ben konunun bütününe baktım,çok akıcı buldum.adamın (hm yazar adam hem erkek olarak adam) tarzı dan brown a benziyor yahu.hadi ya filmi mi varmış.ama benim rüyam hem çekim kalitesi olarak konu olarak vasat değildi :D:D
camila:oh valla insanın senin gibi arkadaşı olsun sırtı yere gelmez bana çok az kişi kitap hediye etti şu zamana kadar yahu :(

stickman dedi ki...

Jessica Alba heee, rüyada. allahım bizede yaşat bu duyguları. herkesin iştahı yok. peki ben neden doymuyorum? canım sürekli yemek istiyo. aklımda sürekli acaba ne yesem soruları dolaşıyo. şu an bile öyle.

Primarima dedi ki...

Yani evli olsan gözünaydın diyeceğim.Ne bu mide bulantısı iştah azlığı uyku çokluğu...bunlar hep o votkalı geceden kalma şekerim az içseydin azzz.

Jones dedi ki...

Anaamm midemi seviyorum.Maşşşallah nazar değmesin,her gün 1,5-2 lt kolayı kaldırıyor,efendime söyleyeyim sabah kahvaltısı niyetine Rus salatalı sandviçler (ki mayonezli falandır bilirsiniz) hamburgerler kaldırıyor...
Hatta maşallah o kadar sağlam bir midem var ki zehirlendiğimde kusamadım!
Aferin len midecim.Seviyorum seni.Hadi bunu bir bardak kola içerek kutlayalım :D

Robin Goodfellow dedi ki...

stickman: al zombili cesikalı rüyalar senin olsun :D allah bana şöyle taş gibi bir erkekle rüya göstermez ki zaten :D
ebru:valla ya öyle bir durum olsa böyle oldu diyeceğim ama anladım ki bugün hastayım abi ben,ateşim var üşüyorum durmadan:(
jones:seninki mide değil çöp öğütücü :P

Adsız dedi ki...

canım yaa niye dikkat etmezsin ki kendine sen? huuu sana diyorum, bi tane miden var hee benden hatırlatması. veee bi tane Ayşegül var. Başka yok elimizde... kendini sev ve iyi bak tatlı arkadaşım.
Olasılıksız'a gelince de şunu diyeyim; ben sonlara doğru elimden hiç bırakamamıştım. Egemen bacağıma yapışmış ciyaklarken bile elimdeydi kitap. bitiricem sonunu getiricem diye kafayı yemiştim o aralar...

Robin Goodfellow dedi ki...

gülcan:bitti olasılıksız çok beğendim yahu.