23 Aralık 2008 Salı

Zor hafta

Bazen bana böyle olur.İşimi severek yapsam da bazen yapamam,zorlanırım.Düşünün günde en fazla 8 seans alsam bu 15 dk da bir yeni çocuk demek.Tamamen farklı özrü bulunan biri demek.Down sendromludan hop kendine zarar veren otistik çocuğa,hop 15 dk sonra spastik özürlü çocuğa.Bugünkü programım tam olarak böyle.Bu ara özllikle son seans geçmiyor,son seans pilim bitik oluyor.
Sevmeden asla yapılamayacak bir iş bu,milyarlar dökseler yapamayacak kişiler var.Benimse böyle zaman zaman kalmam dışında başka bir iş yapmayı düşünmediğim bir iş.Zor.
Neyse ki haftam güzel bitiyor.Neyse ki haftanın sonunda Kaptan var..İyi ki de var.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım arada öyle olur. sen aslında seviyosun işini . o yüzden bu dalgalanmaları da atlatırsın...

Unknown dedi ki...

sana gerçekten hayranlık duyuyorum yaptığın işten dolayı...en güzel günler senin olsun puckcım.
ben can(ben bu blogu severmişim meğersem)

Damlo dedi ki...

prd mi okudun?

Emre KORLU dedi ki...

iyi çalışmalar diliyorum..kutsal bir meslek mesleğiniz..yüreğinizle kalın..

ugur parildak dedi ki...

ben gün sonunda oluşan anıları seviyorum. balık.

Robin Goodfellow dedi ki...

gülcan:evet bazen oluyor öyle sevsem de insanım işte yoğun geliyor:(
sessiz ve soluksuz:çok teşekkür ederim can:)
eğreltiotu:çocuk gelişimi ve okulöncesi mezunuyum.
gayyor:teşekkür ederim mesleğimi gerçekten seviyorum.
azuth:onu ben de seviyorum:)

Primarima dedi ki...

Kaptan nemooo :P Ayşelerin gülü senin işini kaç kişi yapabilirki?Kaç kişi senin gibi yapar, severek yapar?Sen bu konuda 1 tanesin.

Robin Goodfellow dedi ki...

primarima: yahu haklısın zor iş severek yapıyorum ama işte ah yoğunluk olmasa:(