19 Ocak 2009 Pazartesi

Bu haftam


Pandora'da çok seviyormuş ben de bayılıyorum.Bulamamıştım ama sonunda buldum şarkıyı.
Güller ve dudaklar adlı yazıma koyacaktım kısmet bu güne imiş.
Son bir haftadır çok mutluyum.Mutluyum demeye korkuyorum ama dayanamıyorum.Ama düşündüm de burada uzun uzun mutsuzluk yazmadım mı aylarca.Ağlayarak kaç yazı yazdım buraya mutluyken mi yazmayacağım.1 Hafta önce dünya durdu ve başka bir yere geçtim sanki bulutların üstünde.Halbuki çok aceleci olma Ayşegül diyordum kendime bu kez ama onu her gördüğümde,elini her tuttuğumda "Evet" diyorum "Bu aşk!Bu o!Bu kez o!" .
Bir sürü duyguyla birlikte geliyor aşk. Tutku,özlem,mutluluk,bir sürü "yeni"...

Başka türlü bir şeydi istediğim bambaşka bir şey buldum.Hayat dolu,sevinç dolu..
Aşk insana enerji katan bir yakıt gibi.Hayat yakıtı gibi.
Ve korku,yine üzülmekten,her şeyin mahvolmasından,sıradanlaşmasından,birbirimizin gözündeki ışığın gün be gün sönmesini izlemekten,elini tuttuğumda hiç bir şey hissetmemekten duyduğum büyük korku.
"Yine olmuyor" demekten duyduğum korku...

Her şey iyi olacak değil mi,iyi olmalı...

19 yorum:

Damlo dedi ki...

dua et banaaaaaa

cerenimiss dedi ki...

her şey iyi olcak :)
aşk varsa hiçbi şey kötü olmaz ki =))
dua et bana daa :S
aşk dileyebılirsın fln mesela :D

Robin Goodfellow dedi ki...

nasıl yani niyeee?

Kızıl dedi ki...

Ah canım benim yaaa, sen ne iyisin. Nasıl hoşuma gitti, nasıl da mutlu oldum.

Senin de mutluluğun bozulmasın, hiç hem de. Tanrı nazarlardan korusun mutluluğunu.

Çok teşekkür ediyorum bu güzel şarkı için. Lime Wire den indirmeye vaktim olmadı bugün, sana uğrar uğrar dinlerim artık.

Sevgiyle kal!!!

osuruktanteyyare dedi ki...

allah bozmasın ne güzel günlerdir bu günler mıç mıç (:

SeRiOuuS dedi ki...

off!
herkes mutlu gerçi Allah daha mutlu mesut etsin ama kıskanıyorum :/ ..
bu aralar boşluktayım bende yaşayayım istiyorum bende seveyim bende aşkı goreyim bir çift gözde istiyorum, istiyorum iştee istiyorum :/
off :(

Robin Goodfellow dedi ki...

cerenimiss: evet iyi olacak dimi dua edeceğim herkese aşk dileyeceğim
pandora:aminn allah bozmasın inşallah.rica ederim bu arada lafı mı olur bulmuşum paylaşırım hemen :)
osuruktan teyyare:evet bu günler gerçekten de ne güzel :) teşekkürler:)
serious:işte isteyince bulamıyorsun o seni buluyor böyle tam vazgeçmişken yok kalsın artık derken...

Haydins dedi ki...

Iyilestin mi bu arada ??
Mutlulugun daha da artsin canim :)Bazen insan inanamiyor di mi herseyin guzel giittigine..Yanimdaki adam benim sevgilim mi diyorsun arada :)Bana oyle oluyordu, bazende oo yanimdaki uzun zamandir benim kocam mi diyorum..

A.Ş.K dedi ki...

Allah mutluluğunu daim etsin Ayşegülcüm, korkularını getirmesin önüne hep mutlu ol ..tabiki hayat güllük gülistanlık değil, hayatımızın her yerinde sorunlar var oluyorda ama bunlar sizin mutluluğunuzu bozacak türden olmasın canımmm...

Pilli-Cadi dedi ki...

puckim en güzel günler seni üzmek gibi olmasin ama bu günler hep birgün bitecek ki! hic gördün mü sen ömür boyu birbirlerine asik kalan cift. biticek ama geriye tatli güven dolu bir sevgi kalicak.

eger 3 sene sonra yaaa pillicadi ask bitmedi hala kalbim carpiyo (ki olabilir ben bu sene gittigimde de kalbim carpiyodu ama biz aylardan sonra görüstügümüz icindir belki) dersen e o zaman bunun sirrini bana da ögret puckim dicem ben de sana:D

ne diim tatlis insallah umdugun gibi hic sönmeyen bir ask olur sizinki.

evet bu arada ask süper birsey.

RoNaLDiNHo dedi ki...

Büyük sıkıntıların arkasında büyük mutluluklar yatar bunu unutma...

Herşey çok iyi olacak demedi deme sonacıma...

puck sana kenan doğuludan rüzgar parçasını dinlemeni tavsiye ediyorum... En güzel yaşındasın sefiyozz seni :)

mermaid dedi ki...

her sürsün hep sürsün hep!

Primarima dedi ki...

Ohooo sen şimdiden onları düşünmeye başlarsan...yani ya olmazsa ya falansa ya filansa diye...sen şimdi bu yakıtı güzel güzel kullan, tadını çıkart hayat yakıtının şekerim.Sev,sarıl mutlu ol, mutlu et :)

Böcek dedi ki...

korkunca daha çok çabuk ellerinde kayıp gidio..

Ful yaprakları dedi ki...

akışına bırak:))
her şey iyi olacaktır:)

Adsız dedi ki...

mutluluğunun devam etmesini diliyorum canım. ama kendini çok kaptırma e mi? yani hayat iniş çıkışlarla dolu yaa o bakımdan. her günümüz aynı değil. seni mutsuz edecek üzecek bişeyler yaşrsan hemen karalar bağlama.

Robin Goodfellow dedi ki...

haydins: iyileşiyorum yavaş yavaş . valla ya inanamıyorum işte ben de aynen :)

gofrett:aminn çok teşekkür ederim

pilli cadı:... gibi olmasın amaa diye başlama cadıcığım her şey iyi olacak.hiç gerek yok böyle demeye:)

ronaldinho: teşekkürler efenim:)

mermaid:hep sürsün daha da sürsün daha da iyi olsun :)

ebruuu:oh be ne güzel dedin işte sev sevil mutlu ol mutlu et! budur!

böcek: korkunca daha dikkat ediyorsun bence canım kaybetmekten korkmazsan asıl ayvayı yersin.

ful yaprakları : bıraktım gitti...

gülcan: beni düşündüğünü mutlu olmamı istediğini çok iyi biliyorum canım ama asıl şimdi kaptırlamlıyım ne yapsam engelleyebilir miyiz üzülmemizi falan?hayır engelleyemeyiz. mutluyken niye ket vurayım kendime dimi.

Üfürükten Prenses dedi ki...

haketmiştin..
her zaman güneş doğuyor,yeter ki sabretmeyi bilelim..

korkmadan sevmeni diliyorum canım, ve mutluluklar diliyorum ..

Uzay dedi ki...

Herşey çok güzel olacak tatlım. Kaptır kendini ;)