29 Mart 2009 Pazar

Seni seçtim Pikaçuu

Şu an seçim sonuçlarına bakıyorum. Henüz bitmedi elbette açılan sandıklar ama sonucu görür gibiyim. Ankara'daki o pişkin yine önde , İstanbul'daki rantçı bir dönem daha bizimle belli ki. Toplumlar hak edildikleri şekilde yönetilirmiş şimdi doğrulandı işte. Ben zaten inancımı genel seçimlerde yitirmiştim. O kadar Cumhuriyet mitinglerinin ardından sonuç hayalkırıklığıydı, şimdi de öyle.
Aziz Nesin'e katılmamak elde değil ne yazık ki.
Ben oy kullanamadım çünkü kayıtlı seçmen olmama rağmen oy kullanacağım yerde adım yokmuş. Benim de yokmuş annemin de. Netten bakıyorum oy vereceğim yer belli, ama orada adım yokmuş kullanamıyorum,kullanamadım.
Pes!

13 yorum:

Primarima dedi ki...

Ben oy kullanamadım biliyor musun?
Sebebini anlatırım:)

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun hepimize. sonuç daha oylar kullanılmadan sandıklar açılmadan önce de belliydi zaten... Ebru sen niye oy kullanamadın? ben de merak ettim şimdi...

bi dost dedi ki...

dehap yandaşı bi adamdan iyidir ama ya, gökçek.. dimi???

Unknown dedi ki...

ben hizmet etmekte bir yanlış yapmadıkları kanısındayım, "rant" sağlamayan bi belediye başkanı varmı allahını seversen, izmir büyük şehir belediyeden rant sağlanmıyomu şimdi? yada sağlanmamışmı?
ankaradakinede pişkin demişsin, şimdi biri sana bi suçlamayla gelince, onun suçlarından arınmakmı pişkinlik?
herkesin fikirlerine saygı duyuyoruz elbet, ama sen böyle düşündükçe RESMİ sonuçlar açıklandığında dahi sonuçları görür gibi olamazsın bence, millet hizmete oy veriyor...
Cumhuriyet mitingi... en büyüklerinden biri bizim mahallenin meydanında yapıldıydı, cumhuriyetçi kardeşlerimizin arkalarında bıraktıkları pislikleri görseydin keşke, cumhuriyetçilerin, o kısımda yaşayan HALK a duydukları saygının küçüklüğünü, yokluğunu...
bırakalım arkadaşım bu klişe lafları, cumhuriyet mitinglerine otobüs otobüs giden "paralı" arkadaşlarımla, düzenleyen arkadaşların dağıttıkları bi nevii "maaş"ı iyi haşlamıştık... Yani görüntüye kanmamak gerek, yada at gözlükleriyle bakmamak gerek...
doğma büyüme istanbulluyum yanlış anlama lütfen, kimin ne hizmet getirdiğini gayet iyi biliyorum...
sevgiler Puck...

Damlo dedi ki...

ankara garip yer.

Sycorox dedi ki...

ya çok komik halen sandıklar tam anlamıyla açılmadı,oysaki geçen seçimi hatırlıyorum şimdi ilan olmuştu...

ankarada devam edicez gibi bu pişikn adamla,Disneylandımız hayırlı olsun ne diyim:)

Benim Hayatim dedi ki...

Daha herşey bitmedi. Ben çok iyimserim. Nasıl da şok oldular :))
Bu bile hoşuma gitti. Kimse çıkıp açıklama bile yapamıyor :p

Damlo dedi ki...

süleyman demirelin kullanamadı yerde sen kullanamamışsın çok mu :Pp

Robin Goodfellow dedi ki...

ebru: ne tesadüf ben de:)
gülcan: malesef öyle oldu öngördüğümüz gibi..
bi dost:ne demek istediğini anlamadım desem?
serzeniş meraklısı: ssana göre hizmet zehirli su içmektir bana göre değildir. bakış açısı farkı.
eğreltiotu: evet garip :S
sycorox: bakalım ankaralılar daha neler görecek bu adam yüzünden.
benim hayatım: malesef iyimserlikle olmuyor :( yerel yönetimleri de aldılar ooh artık.

eğreltiotu: hahahaha :D

Unknown dedi ki...

bana göre hizmeti anlamanın tek yolu eski şartlarda elde edilenle kıyaslamak..
siz çeşmeden yıllardır uludağın eteklerinden gelen, özel işlenmiş su mu içiyordunuz ki, bu zehirli oldu sevgili puck. ayrıca doğru dürüst su kaynağı olmayan bi şehir olmasını da eklemeli, birde insanların emekleri ne kadar kolay al aşağı ediliyor değilmi... seninde dikkatini çekti muhakkak.. :) birde birileri çıkıp artık şu suyun zarar verdiği bi eleman bulsun, kamuoyuna felan tanıtsın, faydalı olur, (kılıçdaroğlu duy sesimizi :Pp arzenikzede aranıyor...)
sana göre hizmetin ne olduğunu sormuyorum bile, çünkü aklında herhangi bir kalıbı dahi yoktur, "extra" şeyler eklemek güç, gerçekten güç...
bakınız kılıçdaroğlu aylardır planladı ve yalnızca dev gibi bi opera yaptırmayı ekleyebildi istanbulun şehir planına, birde metro hattı sözü veriyor utanmaz :Pp sanki istanbul yıllardır metrolandırılmıyor... gerçekten yazık ya, partilere körü körüne bağlananlara yazık...
çorluda ikamet etmekteyim; geçen seçimde çorlu belediye başkanı olan, bu seçimle koltuğa veda eden vatandaş şuan cezaevinde(2 yıldan beri), yolsuzluklarından dolayı tutuklanmış, ayriyetten CHP den aday olup başkanlığa gelmiş, adam gözüne soka soka vergileri banka hesabına geçirmiş, ama hala koyun vatandaş, CHP nin çıkardığı adaya oy atıyor, ama sen mantıklı birisin puck, eminim hizmet anlayışının bu üstte bahsettiğim belediye başkanının yaptığı şeylerle uzaktan yakından alakası yoktur..
sadece küçük bir örnek..
sevgiler.

Robin Goodfellow dedi ki...

serzeniş meraklısı: ne kadar nazik konuşsan da melih gökçekvari bir üslup gördüğüm için cevap vermesem daha iyi olur.

ESTHER dedi ki...

bugün hepimiz aziz nesini birkez daha rahmetle andık sanırım.

mimlendin

La Santa Roja dedi ki...

Senin ve annenin ismiyle başka bir yerde malum kişilere oy verilmiştir çok muhtemelen...