9 Mart 2009 Pazartesi

M.V.A.B


Sanırım bir gün stresten kalp krizi geçirip öleceğim ve böyle son bulacak her şey.
Bu ayın programı çok yoğun, günde bir boş dersim varsa şanslıyım nefes alacak zaman buluyorum.Geçen hafta bazı tatsız şeyler oldu ve ben stres topuna döndüm. Haftasonu Ebrucuğuma gittim. İki aralık normal oldum yedik ,içtik, güldük, sohbet, ettik , Rimoşumla oynadım ettim. Çok özlemiştim çok iyi geldi.
Ertesi gün sevgilim benim için karşıya geçti sabah ve beni aldı. Hava da güzeldi. Mis gibi bir gün ve bir akşam geçirdik. Sakiin, huzurluu, rahaat...
Ama gece yatağa yattım ; ertesi günün stresi sardı, geçen hafta yaşadığım huzursuzluğun çözülmediği geldi aklıma. Aldı beni bir gerginlik. Öyle uyumuşum abuk subuk rüyalar gördüm durdum.
Dün yine gerginlik. İşe geldiğimden, yatana kadar hem de.
Derler ya her şeyin düşmanı stres. Gerçekten de öyle. Kalbim normalden hızlı atıyor, şakaklarım zonkluyor başım sızlıyor. Patlamaya hazır bomba gibiyim.
Kısaca , mazeretim var asabiyim ben!

9 yorum:

Ful yaprakları dedi ki...

seni öyle iyi anlıyorum ki!

A.Ş.K dedi ki...

stres gerçekten en büyük bela , aman dikkat et canım gelince üstüste gel,r ama hepsi üstüste gider tez zamanda inşallah.

gribulut dedi ki...

boşverebilmek bir sanattır :) o sanatı en iyi icra edende benim :D tavsiyem bu dala odaklan iyi gelir

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Stres hepimizin başının belası. Boşvermek ne kadar zor da olsa biraz rahat olmaya çalış yoksa fiziksel etkileri bile oluyor o belanın :(...

Adsız dedi ki...

bu ara kimin blogunu okusam sıkıntı stres. havadan mıdır yoksa herkesin başına olumsuzluklar sıkıntılar gelme zamanı mıdır bilmem. işten arta kalan zamanlarını en keyif aldığın şeyleri yapmakla geçir bu aralar... umarım kısa zamanda atlatırsın canım..

Robin Goodfellow dedi ki...

ful yaprakları: anlayın beni :(
gofrett: inşallah geçecek gofretciğim
gribulut: ya bunun için eğitim almak istiyorum ben boşveremiyorum :D
boogie: o fiziksel etkilerinden ben de korkuyorum :S
gülcan: yalnız olmadığımı, bunları tek benim hissetmediğimi bilmek rahatlatıcı be gülcanım
geçecek dimi allah başka sıkıntı vermesin.

Damlo dedi ki...

bol bol çikolata tüketmelisin bencee.

Primarima dedi ki...

canımın içi ne oldu?bana geldıgınde hersey guzeldı stresın yokdukı :) yoksa benmı anlamadım...

Robin Goodfellow dedi ki...

eğreltiotu: off olsa da yesem
ebruu: yahu iş güç stresi bi de malum dönem işte :)