9 Ekim 2009 Cuma

Çocuklu konu


Düşündüm de, ben böyle anne- çocuk ilişkisine gülüp geçerken, çocuk sevmememi anlatır dururken, ya Allah bana "Hmm öyle mi al o zaman sana özel bir çocuk" derse ve bana kendi öğrencim gibi bir çocuk verirse ve ben her gece "Neden ben?" diye ağlayıp yaratıcıya sorarken , yaratıcı bana "Neden sen olmayasın ki, düşündüm de senden daha uygun bir aday yoktu. Çocuklarla annelikle dalga geçip duruyordun, al sana annelik yap şimdi" derse. Ve ben asıl o zaman hayatımın, evliliğimin ,anneliğimin enn büyük sınavını vermek zorunda kalırsam ve bunun acısını minik bir bebek, bir insan yavrusu çekerse ve ben ya bunu bilerek yaşarsam ne olur?



Yeni bir blog buldum. http://www.gezgec.blogspot.com/
Ve ilk kez bir anne - bebek blogunu bu kadar beğendim ve bir sürü bir sürü postunu okudum. Üstelik köpeği de var. Seveceğinizi düşünüyorum. Ben sevmekle kalmadım, anne olup aklını kaybetmeyen birini gördüğüm için çok da sevindim. ( Bak yine yapıyorsun Ayşegül sen adam olmazsın. )

7 yorum:

Prima Rima dedi ki...

Bişey diyeyim mi seni sanırım bu iş böyle yapdı... ben seni ilk tanıdıgımda bundan 5 sene evvel sen cocuklardan bu kadar nefret etmıyordun çünkü...rima ile yanyana geldıgınde yada Eceden bahsettıgındede cocuklardan hoşlanmıyormus gibi bir duruş yok sende...o halde bu yazılarını lütfen şu şekilde değiştirimisin BAZI ÇOCUKLAR...ve ben bazı cocuklara sinir oluyorum olarak.

Şimdi verdıgın linke bakdım acaba yanlış linkmi verdı dedım cunku gayetde analı kızlı bır blog, işde arada sırada başka konulara da değinilmiş ama analı kızlı blog...
(knorr çorbası gıbı oldu mübarek)
Kızının kreşe gitmesinden kreşdeki ilk gununden psıkologun ne dedıgınden kızının buyume hayallerınden kavusmalarından oda bahsetmıs her anne gıbı...tamam abartı yok blogda...o yönden hakkını yiyemem.

Habıre analı cocuklu bloglara poh atıyorsunda bunların arasında bende varım, her ne kadar cocugumdan kııııırk yılda bir bahsetsem bile alınıyorum ama artık arkadasım.Ne yani?
Yemek bloğu yemek yapacak müzik blogu arivinden bahsedicek kitap blogu kitap tavsıye edecek cocugu için blog acan ne yapsın bahcesindeki saksılarımı anlatsın?Çocugu için tutuyor bu blogu, dönup okumak hatta ona okutmak ıcın.Benım böyle bır nıyetım yok ama nıyetı sadece bu olanlar var.Kadının teki gecen gun cocugunun gazını yazdı yahu :)
Bırak okuma GEZ GEÇ :)sende...bana bak analar birliği kurucam işyerını basıcam he ona göre...

puck-robin dedi ki...

Aslında evet, ben Ece'yi Rima'yı Kerem'i falan seviyorum ama onlar gerçekten özgün ve nitelikli farklı çocuklar. Ben işim gereği bir sürü davranış bozukluğunu daha çocuğu görür görmez şıp diye anladığım için tahammül edemiyorum diğer bazı çocuklara. Hatta sana bir şey diyeyim belki çocuklar değil hoşlanmadığım, belki de onların bende uyandırdığı kötü duygulardan hoşlanmıyorum. Belki normal olan diğerlerinin davranışlarıdır bilmem. Sen alınma çünkü hangi bloglara poh attığımı gayet iyi biliyorsun :)

Sheena dedi ki...

ahanda benim de bebek blogum var
eyvaahh :D
ben de canım kızım cicim kızım yazıyorum?
yoksa ben de gün geçtikçe beynimi mi yiyorum??
öyleyse, ve beni uyarmıyorsan.. dur beddua bulamadım..
Ares yalasın seni (nihaha ağzı iğrenç kokuyor)
amin!

puck-robin dedi ki...

Seninkisi rehber gibi ama, hatta bak sen hamileyken benim işyerindeki hamile arkadaşıma yazılarını okutuyordum ben hafta hafta bak bunlar oluyor diye. Ama o annelere dönüşürsen uyarırım o zaman madem istiyorsun :)

GüLCaN dedi ki...

anaaaa kıza baak... bu şimdi bize direk "aklını kaybetmiş" mi dedi? :D
bence sen o Gezgeç blogu köpek besleyen insanlar oldukları için sevdin güzelim.. yoksa Ebru'nun da dediği gibi çocuğundan bahsediyo işte kadın. amuda kalkmamış.. :)

bi de blogunu geleceğe not olsun, çocuğum büyüyünce belki okusun düşüncesiyle yazanlardan biri de benim. zamanla saptım biraz farklı konulara ama hala ağırlık Egemen'de.

ayrıca şu çocuk sahibi olma konusunda geçen sene miydi bi kez daha bahsettiğini hatırlıyorum.. öyle olumsuz şeyler düşünme.. hani şu samanyolu tv'deki ibretlik programlar var yaa genelde oralarda oluyo böyle yaratıcının kuluna had bildirmesi.. :)

puck-robin dedi ki...

gülcan : sizlerden korkulur valla sustum tamam :)

Haydins dedi ki...

:) evlenmesi beklenen ya da artık çocuk yapması gereken çiftlerde çocuklardan soğuma ya da çok çocuklarından bahseden annelerden soğuma durumu olabiliyor :)