25 Ekim 2010 Pazartesi

Çek çek kürekleri, sür arabanı


Güzel şeyler oluyor hayatımda.
Babamın elli yıllık makinesiyle çektiğim fotoları aldım. Tabi ki de daha o tür bir makineyi kullanmayı pek öğrenemediğim için üst üste binmiş pozlar, titreme, buğulanma vs olmuş ama şu yukardaki fotoya bir bakmanızı istiyorum. Üzerinde oynama yapılmadan ne kadar güzel görünüyor. Sanki zamansız bir foto, ne zaman çekildiği belli değil sanki.
Bayramda Bursa ve Uludağ planımız devam ediyor. Başka bir şehir, kar, temiz hava, arkadaşlarla olmak bana nefis gelecek.
Gelecek planlarımız yapılıyor güzel güzeeel.
Bu perşembe Kasımpaşa'da kürek dersine gidiyorum oh yeaah. Haliç'in boklu suları bekle beniii!!
Çarşamba günü Bozuk Düzen adlı oyunu izlemeye gidiyorum bakalım nasılmış.
Nensi'nin zamanı başladı ilk ısırılmamı yaşadım. Hayırlı uğurlu olsun.
Şimdi fotolarımın tadını çıkarticiğim izninizle.

7 yorum:

hemera-nyks dedi ki...

makinayı merak ettim :) ayrıca fotoğrafa da bayıldım..

Robin Goodfellow dedi ki...

hemera-nyks : Makinem beier beirette 1958 üretimi. Google amcadan bulabilrisiniz ben fotosunu koydum sanmıştım sayfama bulamadım.
teşekkür ederim :)

hemera-nyks dedi ki...

baktım şimdi, hayran kaldım hatta kıskandım :) merak etme ama burdan tükürüyorum nazar değmesin diye tütütütüü :)

allımorlu dedi ki...

kürek dersi mii?ne keyiflidir kimbilir..bi defa sarayburnu'nda böyle bir keyif yaşamıştım,acaip hoş bir his denize yakın olmak..

Robin Goodfellow dedi ki...

allımorlu: ne yazık ki kötü hava koşulları nedeniyle erteledik, ama eminim çok keyiflidir.

Mimmi dedi ki...

abboooo
çok aktif gördüm seni
tab ettirdiğin fotoları scan edip ekleyecek misin ? uy amma zor cümle kurdum : )

Robin Goodfellow dedi ki...

sheena: şöyle yaptırdım, fotoları hiç tab ettirmeden cd ye çektirdim, beğendiklerimi tab edeceğim şu an hepsi pc de.