8 Ekim 2010 Cuma

Rüyalar gerçek olsa katil olurdum

Yine aldatıldığımı gördüğüm bir rüya daha gördüm. Ben böyle ayda en az 2-3 kez görürüm bu tür rüyalar. Bu sefer de sevgilim tanıdığım ama şu an hatırlamadığım bir kızla birlikte oluyordu. Hem de benim evimden birlikte ayrılıyorlardı. İsyanlar içinde uyandım. Hayır bir de şu var, insan rüyadayım diye kendini teskin edemiyorum, yani üzüntü ve isyan içinde uyanıp o duyguları yaşamamış gibi uykuya dalamıyorum. Adam yanımda olsa ağzını burnunu kırarım , öyle bir ruh halinde oluyorum.

Üf bee.

2 yorum:

Sagır Kedi dedi ki...

ahahha yalnız degilsin rüya deyip geç bende böyle rüyalar görüyorum hemen sevgilimi arıyorum "senin şu boyda şu renk saçlı şöyle bir hatun tanıdıgın var mı? kim o bakiimm ne yapar ne eder" diye çemkiriyorum neye ugradıgına şaşıyor zavallım:)))

Robin Goodfellow dedi ki...

sağırkedi: çok bozuluyor insan gerçek gibi geliyor çünkü.