18 Nisan 2012 Çarşamba

Bir köpek hikayesi mutlu son

Aylaaar aylar önce bir köpek bulmuş, "bir köpek hikayesi" başlıklı yazı döşenmiştim . 
Sitede beyaz bir terrier bulmuş, sahibinin izini sürmüş,bulamamış ve köpeciği barınağa bıraktıklarını öğrenmiştim. O canım köpeğin barınakta kalmasına çok da üzülmüştüm.
Ama bugün hiç beklemediğim bir yerden mail geldi.
Köpeği Yedikule'den evlat edinen aile benim blog sayfamı bulmuş ve bana ulaşmıştı. Şubat ayında onu evlat edindiklerini , adını da Arşimet koyduklarını yazmışlar.
Çok sevindim. Hiç gönlüm razı olmamıştı barınağa gitmesine.
Bazı fotolarını da yolladılar.
Darısı diğer ıslak burunlu itlerin başına.

5 yorum:

lale kunt dedi ki...

ayy nasıl sevindim anlatamammmmmm :))

Robin Goodfellow dedi ki...

uyuz cadı: ben de ben de !

Selin Ergeçer dedi ki...

Çok sevindim çok çok çok mutlu oldum, bu haberi hiçbir şeye değişmem, Allah gönüllerine göre versin :))

Robin Goodfellow dedi ki...

selin ergeçer: amin amin bence de çok güzel bir haber.

Tuppence Beresford dedi ki...

Ne guzel bir haber!! Kopegin aile bulmasina sevindigim kadar senin haberdar edilmene de sevindim. Belli ki duzgun insanlarmis alanlar. Insallah hayatinin geri kalaninda hep sansli olur bu ito$.