23 Kasım 2011 Çarşamba

Çalışmak isteyeceğim hiç aklıma gelmezdi

Vay anasını yahu. En son işle ilgili  "işe gitmek istemiyorum" falan yazmıştım. Sonrasında da  işten çıkmıştım. Bazı kararlar da almıştım falan fıstık. Sonra bir hafta dinlenip iş görüşmelerine gittim. İş buldum da. Üç gün çalışmaya karar vermiştim. Bizim işin avantajı işte. Yeterince tecrüben olunca böyle iş gününü kendin belirleyebiliyorsun. Sonra dediler ki "iş onayınız alınır alınmaz arayacağız başlarsınız." iyi dedim. Bu arada ilçe milli eğitim binalarında işler o kaddar aaaağğğğğğır ağıır ilerler ki ben 1 aydır evde oturuyorum bu sebeple. Yahu alt tarafı onay vereceksiniz be adiler. Bütün gün kıç kebabı yapıyorsunuz, aldığınız oara gözünüze dizinize dursun. Onayım olmadığı için çalışamıyorum. Evet bu soğuklarda evde olmak, battaniye altında bütün gün film izlemek kitap okumak güzel ama kredi kartı ekstresi gelir, tel faturam gelir, taksidim gelir, e kendi ihtiyaçlarım gelir. Artık evlendim "Hadi Uzi üç-beş atasın şuraya paracık" diyecek halim yok. Ben alışmışım yıllardır kendi paramı kendim kazanırım. Utanıyorum yavrular. Bu ay mucizeye imza attım zaten, en son aldığım maaşımı nasıl yettirdim kendimi tebrik ediyorum. Demek ki oluyormuş ama zor oluyormuş. Mesela diyorum ki artık para harcamayacağım, evden çıkmayacağım. Sonra bir arkadaşım arıyor dışarı çıkalım diyor. E gitmeyeyim mi şimdi, bu da can yani . Öyle o da can bu da canan derken sona geldim artık. Zaten şurda çalışacağım haftanın 3 günü, ben tatilimi yine diğer 4 gün yaparım. Evren sana mesaj yolluyorum duy sesimi, eğer hayrımaysa çıksın artık şu onay.
Hayır düzenim de bozuldu. Gerçi alışkanlıklarımı bozmamak için uğraşıyorum. Erken kalkıyorum, çok geç yatmıyorum, bütün gün pijamayla durmamaya gayret ediyorum ama çalışmaya alışmışım ben. Ajandama bile bakmıyorum, plan program yapmıyorum. En son ne zaman regl gördüm onu bile bilmiyorum. Evde pasif oğlu pasif oldum. Harbiden işleyen demir ışıldarmış. Sadece ev işine taktım. Evet ben ! Ev sanki hiç bi zaman yeterince temiz değil gibi geliyor. Her gün süpürme, prayı burayı düzeltme hali. Zaten daha önce de yazmıştım ben evde hemen domestik oluyorum. Bana yaramıyor. Uzi 'nin bile tavrı değişti. Nasılda evdeyim ya işleri yapmam normal gibi geliyor ona. O eve gelince başardığım büyük işleri anlatıyorum (evi süpürdüm, çamaşırları katladım vs. ) o da ee daha normal ne olabilir ki bakışlarıyla bakıyor. Ataerkil oldu yahu.

Bu arada Metis'in 2012 ajandası çıkmış . Hemen aldım.

1 yorum:

Jones dedi ki...

Ben düzenimi çok sık bozuyorum, haftasonları çok geç yatıp öğlen kalkıyorum hatta bazen haftaiçi de geç yatıyorum. Geçen pazar 5 saat uykuyla gittim işe. Bayram tatili vs evde kaldığım zamanlar mutluyum, oh diyorum home sweet home. Farklıyız bu tip konularda seninle :D