28 Kasım 2011 Pazartesi

Yine yuva hep yuva





Bu kuzucuk dün akşam nasıl olduysa bizim siteye gelmiş, kendini kartonların üstüne atmış yatıyordu. Bugün baktım yine orada. Bizim sitedekiler bir kaç kedi dışında hayvan istemiyorlar. Benim sahiplendirdiğim yavru kedilerin kardeşleri falan bir bir yok oldu. Bu köpecik  de yakında sır olup gitmeden bir yuva bulmak istiyorum. Hiç sesi çıkmıyor, bir kenarda kendi kendine uyuyor oynuyor. Of ne olur şurada dursa ama yok istemezler işte, rahatsız olurlar. Ne zor şu köpecğie yuva bulmak şimdi :(
Yavru daha, erkek, en fazla 5 aylıktır. Kapıcı site dışına çıkartıyor bu geri geliyor. Birileri de yemek vermiş, ben de dayanamadım mama ve su verdim gizlice. Ne yapacağım bilmiyorum.
Paylaşır mısınız lütfen. Sizin bir katkınız olur belki. Bahçeli bir eve, ne bileyim bir siteye misler gibi bekçi olur.


İletişim için mail:    ishagul.us@gmail.com

6 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Onlar için çok üzülüyorum.. Şansı açık olsun. İletişim bilgileri falan olsaydı Facebook'ta paylaşırdım.

Robin Goodfellow dedi ki...

begonvilli ev: doğru ben o detayı unutmuşum, hemen ekledim mail adresimi. çok teşekkür ederim.

Selin Ergeçer dedi ki...

Tatlım,ne kadar güzel köpekçik bu...Umarım şansı açık olur...Hemen konuyla ilgili bir post hazırladım,eğer sakıncası yoksa yarın paylaşmak isterim blogumda?

Robin Goodfellow dedi ki...

selin ergeçer: çok sevindim tabi ki de paylaşabilirsin umarım yuva buluruz. az önce gittim yanına mama ve su götürdüm çok sevimli çok uslu.

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Canım hangi şehir keşke onuda yazsaydın... face'de paylaşıcam keşke ımkanım olsa hepsine ben bakabılsem:(

Robin Goodfellow dedi ki...

my princess: istanbul'da bu yavru. eğer paylaşırsanız facebook linki http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150408245234219.368409.614524218&type=1&l=3c6fe6ae82