16 Kasım 2011 Çarşamba

İyi ki doğdum



Artık neredeyse 27 oldum. Geçtiğim yaşımda bir sürü güzellikler gördüm . Evlendim, hala evli olduğumuzu tam anlayamasak da evlendik. Birbirimize "ya biz evlendik şimdi baksana biz çekirdek aileyi oluşturuyoruz öyle mi?" desek de evlendik. Mutlu olduk, yeni bir aile olduk .
İşle ilgili radikal kararlar aldım. Büyüdüm de sanki biraz.
Yeni bir kedimiz oldu. Biber bizim oldu. Nancy ve onunla nasıl yapacağımızı bilemesek de Biber hanımı sokağa bırakmaya içimiz elvermedi.
Kaybettiğim dostlarım oldu, beni şaşırtanlar oldu. İyi gün dostu bile olamayanları da gördüm kuyumuzu kazmaya çalışanları da gördüm.
Ama geride bıraktığım yaşımın en büyük kaybı anneannem oldu. Onun gün be gün elimizde erimesini gördük. Ölümüne üzüldük ama kurtulduğunu düşündük. Tesellisi zor, her gece rüyama giriyor kendisi, evi vs.
Geçen gün bir tanıdığım " bir dilek tut, en çok istediğin şeyi düşün" dedi. Düşündüm de. Daha bişey istemediğimi fark ettim. Tam da sevdiğim yaşımdai sevdiğim insanlarla her gün şükür ettiğim bir hayat yaşıyorum zaten. Sanki daha fazlasını istemek (hele ki maddi şeyler) nankörlük olur. Evet sağlık ve mutluluğun daimliğini diledim.
Şimdi yeni yaşımda da bunu diliyorum. Sevdiklerimin sağlığı ve mutluluğunu diliyorum.

14 yorum:

kağıt faresi dedi ki...

mutlu yıllar, bu yaşın daha da güzel geçer umarım :)

Haydins dedi ki...

Nice yaslaraaaa, saglık , mutluluk , huzur dolu..
Senin gibi tok gözlü insanlarda varmış meğer, hep daha fazlasını ister olduk doymak bilmiyoruz..Kendimi katayım ayıp olmasın:)

Bnu dedi ki...

Nice nice mutlu senelere o zaman Uzay ile beraber=)

Robin Goodfellow dedi ki...

soluk: çok teşekkür ederim .

haydins: teşekkürler, aslında şimdi bir daha düşününce aklıma istediğim bişey geldi.
iyice yaşlanmadan doğanın içinde şehirde olmayan bahçeli bir ev istiyorum. köy evi bile olabilir. sadece şehirde trafik stresinden, gdo'lu yiyeceklerden, veya kapkaççı teröründen ölmek istemiyorum. evet bu kadarcık :)

banu: teşekkür ederim evet Uzi ile olsun dimi :)

Unknown dedi ki...

Nice mutlu sağlıklı yıllara...

Adsız dedi ki...

Nice güzel yaşlara. Anneannenizin mekânı Cennet olsun. Hep sağlıklı, gülümsediğiniz bir ömrünüz olsun.:)

Robin Goodfellow dedi ki...

funda: çok teşekkür ederim.

serra d. :iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

mutlu sağlıklı bir ömür diliyorum bende sevdiklerinle:)
bu arada biz iki çocuğumuz olmasına rağmen hala inanamıyoruz bu duruma işki sevgili gibi ne zaman evlendik derken ne zaman çocuklarımız oldu diyoruz:)
sevgiler mutlu yıllar

Robin Goodfellow dedi ki...

asyaselda: teşekkürler, sanırım zaman çok çabuk geçiyor ve yeni duruma adapte olamadan daha yeni durumlar ortaya çıkıyor :)

aysencifci dedi ki...

Nice senelere! Önünüde çoook uzun, sağlıklı, mutlu yılların olsun ma aile:))

rahat yazar dedi ki...

nice mutlu yıllar sağlıkla... zaten en önemlisi sağlık

Robin Goodfellow dedi ki...

aysencifci: teşekkürler , bu arada dün gece rüyamda gördüm idil'le sizi . potuk'u falan sordum idil'e, nancy'yi gösterdim hatta hahah :D

rahat yazar: çok teşekkürler, gerçekten en önemlisi sağlık.

birkadin dedi ki...

dogum gunun kutlu olsun robin!
kocaman sevgilerimle

Robin Goodfellow dedi ki...

görkem: çok teşekkürler. sevgiler :)