15 Şubat 2010 Pazartesi

Deli 2

9 yorum:

Mathilda dedi ki...

ya bu köpek benim olsun muuu olsunnn :)) aldım gitti. ben de cocker alcam:( ıtır biz niye cocker almadık:(

Robin Goodfellow dedi ki...

mathilda: hemen gittigidiyor 'a ilanı koyuyorum :D

allımorlu dedi ki...

yazıık çok huylanmış tokaya yavrum ya:))resmen tik sahibi olcak çocuk toka yüzünden:P

Robin Goodfellow dedi ki...

allımorlu: oldu bile, sesi duyunca hemen dikkatini veriyor :)

lale kunt dedi ki...

ayşegüüüüül gelip ben ısırıcam seni delirttin çocuğu yaa :))

Damlo dedi ki...

ya hayır o it benim ve o ev senin ve sonuç olarak o itin o evde ne işi var. ağlıcam yaaa

Robin Goodfellow dedi ki...

uyzcadı ve damla: size de bir küpekçik bulalım mı hanımlar ?

Damlo dedi ki...

ben it esirgeme kurumuna başvurup bu sahip bu ite bakamıyor diye şikayet etme planlarındayım. ben it istemiyorum nensiyi istiorum. o dünyalar güzeli.

Robin Goodfellow dedi ki...

damlo: sen bana paşa ve mişkayı ver nensi yi al :D