7 Şubat 2010 Pazar

Mutsuz minnoş


Böyle haberleri okudukça kendi dert ve sıkıntılarım bana vız geliyor, yazmaya bile değmeyeceğinden yazmıyorum.
Minnoş bir grup sapığın elinden ihbar üzerine kurtarılıyor. Anlaşılıyor ki defalarca bir yere kapatılıp tecavüze uğramış, anlaşılıyor ki kanser olmuş. Şu an Yedikule barınağı darülaceze koğuşunda kalıyor.
Minnoş'un durumundan şüphelenen iyi kalpli bir kadın günlerce Minnoş'u takip ediyor. Fark ediyor ki bir kaç günde bir , aynı kişiler bu köpeği alıp iki saat sonra geri getiriyorlar. En sonunda köpeği evinde saklayıp barınağa getiriyor.
O kişiler şimdi sokakta elini kolunu sallaya sallaya dolaşıyor. Sorarım size insan tecavüzcüsü sapıklardan ne farkı var bu müsveddelerin?
Bazen düşünüyorum acaba bu insanlar öbür dünyada bunun cezasını çekecekler mi? Burada olmayan adalet onları orada yakalayacak mı? İsyan edesim geliyor bazen.
Minnoş ,mutsuz,hayata küsmüş, hasta, iştahsız... Gözlerinden de anlaşılıyor zaten mutsuzluğu...
İnsanların pislikleri artık midemi bulandırıyor, ruhum daralıyor.

Minnoş'u sahiplenmek isteyen, ona bu günlerini unutturacak, evine almasa da onu orada ziyaret edecek kimse yok mu?
Lütfen...

19 yorum:

yıldız dedi ki...

Bir insana tecavüz etmekten hiçbir farkı yok.O da şu an yemek yemiyor,oyun oynamıyor,hala şokta.
Bu sapıklığın cezası öbür dünyada mutlaka olacaktır.Bunu yapanlar haberleri okuyunca eğlendiler mi acaba,işte böyle olayları görünce hayattan soğuyorum.Onlarla aynı havayı teneffüs etmekten nefret ediyorum

Robin Goodfellow dedi ki...

yıldız: okuyunca amaan demişlerdir alt tarafı köpek yani ne olmuş?!
hiç sanmıyorum bu adamların utanacağını, pişman olacağını.

yıldız dedi ki...

Alt tarafı köpek demişlerdir doğru vicdan denen olgu olsa içlerinde zaten böyle çirkin bir şey yapmazlardı.

lale kunt dedi ki...

gebersinler bunlar ya, yakalayın bana verin. hiç düşünmeden katil olurum.

JERRY dedi ki...

inanılacak gibi değil, tüylerim diken diken oldu. cezalarını er yada geç çekeceklerine eminim.

cemo dedi ki...

Yazıklar olsun...Bunlar utanmadan insanız diye geziniyo ortalıkta

Nihan dedi ki...

Ayşegül' üm bunları okuyup okuyup hasta oluyorum ben :'-(

Şevin Aksoy dedi ki...

Ayşegülcan bir de görsen Minnoş'u, o kadar güzel birşey ki :( Bir de üstüne kanser atlattı, kemoterapi gördü. Onun için çok zayıf :(( Ben almayı çok istiyorum ama Kaan'ı kandıramıyorum :(

Robin Goodfellow dedi ki...

Ş.A.H : En kısa zamanda gidip görücem Minnoş ve diğerlerini.

allımorlu dedi ki...

yedikule hayvan barınağı sitesinden görmüştüm nasıl üzülmüştüm anlatamam..
bu dengesiz insanlara ne dense az,kahrolsunlar evlatlarından bulsunlar inşallah..

Haydins dedi ki...

Yuhh yani bu kadarıda olmaz artık dediğim nokta..

Nasıl kıyılır!!

Belalarını bulurlar umarım, g.tlerinden sapıklar eksik olmasın!!

Mimmi dedi ki...

çek kızım o katil köpeğini diyorlar bana, kendi oğulları, babaları, kocaları, en yakın arkadaşları bu köpekleri kendi sapkınlıklarını tatmin etsin diye kullanırken...
hem sen de neden bu haberleri yazıyorsun ki ne de olsa "altı üstü bir köpek"
insanlar muhteşem yaratıklar, ama köpekler öyle mi? onlar ancak zehirlenmeli, tecavüz edilmeli. ha bu arada nolcak ki tecavüz edilirse onlar düşünemez, onların psikolojisi yok, onlar sadece havlayan etrafta yürüyen şeyler, belki canlı blie değiller nerden biliyorsunuz ki?

Robin Goodfellow dedi ki...

allımorlu: ya o kadar fazla okuyorum ki bu haberleri artık cezalarını gerçekten bulabilecekler mi bilemiyorum :(

haydins:ohoo bunlar ne ki ,geçenlerde hem tecavüz edilmiş hem de kızgın şişle dağlanmış bir köpekcik vardı bunlar da ne ki derken sapıklar bizi daha da fazla şaşırtmaya devam ediyor:(


sheena: it değil mi, mutfakta aşçı, yatakta geyşa olmalı çok amaçlı köpek.

Mimmi dedi ki...

ay bi de söylemeyi unuttum
ben bu yazıyı çaldım :(
kendi bloguma ekledim..

tosbagalar dedi ki...

Bunlar insan olamaz diyoruz ama ne diyeceğiz hayvan bile denmez bu şahsiyetlere. Bende evde balık dışında hayvan besleyemeyenlerdenim ama bu da yapılmaz ki günah ki ne günah

Damlo dedi ki...

yuh!!
iyi ki varsın robin.

Robin Goodfellow dedi ki...

tosbagalar: hah buldun! sen bi de bunu yapanlara ne günah ne değil bir sor.

damlo: sağol damlom .

elif ada dedi ki...

Robin, izin verirsen Minnos'la ilgili yazına yarın Annelerin Dünyası adlı blogta çıkacak yazımda link vermek istiyorum.
İzin verirsen yazı, Çarşamba günü 3'te yayınlanacak. Adres surada:
http://annelerindunyasi.blogspot.com/

Robin Goodfellow dedi ki...

elif ada: tabi ki de izin veririm. teşekkür ederim ilginiz için.