9 Şubat 2010 Salı

Minnoş'tan haber var.



Yaşasın! Minnoş'a yuva çıkmış! Bir hayvansever Minnoş'a sahip çıkmış. Evin diğer köpeği sorun çıkarmazsa artık Minnoş'un yeni yuvası orası. Adı da Hera olmuş , mutsuz Minnoş olmuş potansiyel mutlu Hera.
Potansiyel diyorum çünkü fotolara bakarsanız hala onun nasıl mutsuz olduğunu anlarsınız.
Ancaaaaaaaaaak evdeki köpekle sorun yaşarlarsa ne yazık ki yeniden yuva arayacakmış. İnşallah böyle bir durum hiç olmaz.
Oh çok sevindim.
Darısı diğer yuva arayan köpeklerin başına.

haber:http://www.fatihbelediyesiyedikulehayvanbarinagi.com/ana-sayfa/minnosun-sansi-dondu/

8 yorum:

elif ada dedi ki...

ne kadar sevindigimi anlatamam. ne olur sansı dönsün, cok mutlu olsun minnos.

Robin Goodfellow dedi ki...

inanın ben de çok sevindim ^_^

Mathilda dedi ki...

oyyy kıyamam ben ona ya, canım benim:) evdeki köpekle neden sorun çıksın ya çıkmaz. evdeki köpek o yerde yatansa kuzu gibi o, hiçbişey olmaz :) çok sevsinler, sarılsınlar kıyamam ya nasıl da duruyor öyle.

Nihan dedi ki...

Ayşegül' üm, geçen gün bi olay yaşadım, sokağın ortasında bir köpek aradım durdum ağlaya ağlaya.
Bu soğukta atmışlar hayvanı diye düşünüyordum, meğer evden kaçmış. Neyse, onu ararken aklıma geldi bu minnoş, böyle blogdan hayvanlara zarar vermeyin diye isyan etmekle olmuyor bu iş diye düşünmüştüm. Çünkü zaten bizleri, bizler gibiler okuyor yani hayvan severler, vicdan ve merhamet sahibi olanlar. Ama şimdi senin bu yazından sonra yanıldığımı anladım ve çook çok sevindim :)
Minnoş çok mutlu olsun inşallah, yaşadıklarını unutsun.

lale kunt dedi ki...

canım benim.. nasıl mutsuz :(
ama çok sevindim, Allah razı olsun sahip çıkanlardan

Robin Goodfellow dedi ki...

mathilda:bir de barınakta ona polar kıyafetler dikmişler nasıl güzel.

somethin special:ama güzel bir yanılma bu dimi:)

uyuz cadı:belki sahiplenen yakında yeni mutlu fotolarını da gösterir bize.

Damlo dedi ki...

günün en güsel haberi olabilir bu benim için.

Robin Goodfellow dedi ki...

damlo: bence de ^_^